حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه کربلای مازندران:

با حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ایران بیشتر می‌شود

سردار مسلمی حضور حداکثری را باعث اقتدار نظام دانست و گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار ایران بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ - 17June 2021

با حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ایران بیشتر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران کارخانجات و مراکز تولیدی استان در سالن جلسات کوثر ستاد سپاه کربلا ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به اینکه اگر مدیران و تصمیم‌گیران در جنگ اقتصادی روحیه جهادی داشته باشند، مشکلات قابل حل است، اظهار داشت: تولیدکنندگان از دستاورد‌های انقلاب هستند و سپاه در تلاش است از این دستاورد‌ها صیانت کند. سپاه افتخار می‌کند در حوزه جنگ اقتصادی از تولیدکنندگان حمایت کند و به این حمایت مفتخر است.

سردار مسلمی با بیان اینکه هر مدیری با روحیه جهادی برای تولید تلاش کند، جای قدردانی دارد، ادامه داد: مشکلات اقتصادی در حوزه تولید زیاد است، اما مدیران با روحیه مقاومت سنگر را حفظ کردند.  می‌توان با اصلاح قانونی موانع تولید را برطرف کرد.

سردار مسلمی با تاکید براینکه نظام بانکی باید پیشران در بخش تولید باشد، یادآور شد: یکی از موانع تولید نظام بانکی رانتی است که باید این نظام بانکی اصلاح شود. عده‌ای عامدانه به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند. دغدغه مردم معیشتی است، لذا باید تلاش کنیم این اعتمادی که بین سپاه و مردم بوجود آمده، برای رفع دغدغه مردم هزینه شود.

سردار مسلمی حلال مشکلات را دولت جهادی و انقلابی دانست و افزود: ما نیاز به یک دولت فسادستیز داریم که جلوی رانت‌ها را بگیرد. هجمه رسانه‌های معاند این روز‌ها به اوج خود سیده است تا مردم را از رای دادن منصرف کنند. حضور مقتدرانه نظام در بین الملل ناشی از حضور حداکثری است و هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار ایران بیشتر می‌شود.

در پایان این نشست از خانواده معظم شهید یزدان‌خواه شهید شاخص جامعه بسیج کارگری استان در سال ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار