جانشین فرمانده کل سپاه:

مستکبران در یمن مقابل جبهه حق مستأصل شده‌اند

سردار فدوی گفت: جبهه استکبار کمال و تمام در یمن مقابل اسلام ایستادند، اما در مقابل جبهه حق به استیصال افتادند.
کد خبر: ۴۵۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 24May 2021

استکبار در یمن مقابل جبهه حق به استیصال افتادندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه عصر امروز در همایش سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: ۴۲ سال جبهه باطل اتحاد بزرگی علیه نظام برقرار کرده، اما یک موفقیت نتواست بدست آورد.

وی سوم خرداد و روز‌های مشابه را تجلی عظمت خداوند دانست و گفت: باید تکالیف را بفهمیم و مسر عمل به آن باشیم و بالاترین انجام تکلیف جان دادن است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اتفاقات منطقه بیان کرد: در یمن جبهه استکبار کمال و تمام در مقابل اسلام ایستادند و در مقابل جبهه حق به استیصال افتادند.

سردار فدوی درباره وضعیت معیشتی مردم عنوان کرد: ملت سرافراز و رشید ایران در تمام عرصه‌ها نمره عالی گرفته و این شرایط اقتصادی در شأن مردم نیست و این به خاطر عمل به خواست دشمنان و انجام ندادن قاعده خداوند است.

وی در همین رابطه بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی به جای عمل به خواست خداوند به قاعده دشمن اتکا شده که شرایط فعلی نتیجه آن است.

جانشین فرمانده کل سپاه شناخت تکالیف و عمل به آن را یکی از الزامات قطعی دانست و خاطرنشان کرد: در قرآن به صراحت ذکر شده در عالم تنها دوحزب خداوند و شیطان وجود دارد که ماباید حواس‌مان باشد که در حزب خدا قرار بگیریم و همیشه حزب خداوند پیروز است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار