جانشین فرمانده کل سپاه:

مستکبران برای خروج آبرومندانه از یمن در حال التماس هستند

سردار فدوی گفت: جبهه استکبار در برابر مقاومت مردم یمن مستأصل شده و التماس می‌کنند تا بلکه با آبرو‌مندی از آنجا خارج شوند.
کد خبر: ۴۹۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ - 22December 2021

جبهه استکبار التماس می‌کنند تا با آبرو‌مندی از یمن خارج شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهید «حسن ایرلو» سفیر ایران در یمن که صبح امروز در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نزدیک ۴۳ سال است که جبهه حق بر جبهه شیطان و استکبار حمله کرده و این در حالی است که فکر می‌کردند انقلاب اسلامی ایران تداوم نخواهد داشت، اما دو ماه دیگر، ۴۳ سالگی این انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی ادامه داد: چرا این مدت جبهه حق با سرعت رو به جلو حرکت کرده و سرعت آن را حتی با سال‌های نزدیک هم نمی‌شود مقایسه کرد؛ چه اتفاقی روی داده؟ آیا توانمندی‌های مادی باعث چنین موضوعی شده است؟

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: این در حالی است که ما از نظر توانمندی مادی قابل مقایسه با دشمنان نیستیم، ولی با این حال از نظر نتایج موفق بودیم؛ چون خداوند فرموده چنانچه به دستورات من توجه کنید، نمی‌گذارم در بن‌بست بمانید و روزی را می‌رسانم؛ آیا روندی را که الان با آن مواجه هستیم غیر از این را نشان‌ می دهد؟

سردار فدوی خاطرنشان کرد: بیش از هفت سال است در یمن که نفس انقلاب اسلامی به آن‌ها رسید و در جایی که همانند جنگ تحمیلی تمام جبهه استکبار در آنجا حضور دارند، جبهه استکبار در برابر مقاومت مردم یمن مستأصل شده و التماس می‌کنند تا بلکه با آبرو‌مندی از آنجا خارج شوند.

وی افزود: در چنین شرایطی وقتی سفیر ایران در یمن به واسطه ابتلا به کرونا بیمار شده بود، مستکبران در انتقال سفیر ایران به بیمارستان اخلال ایجاد کردند و نگذاشتند تا روند درمان وی سریع آغاز شود و این در شرایطی است که جبهه استکبار در یمن در حال شکست مفتضحانه قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یمنی‌ها علی‌رغم اینکه در محاصره هستند، اما به پیروزی رسیدند، تأکید کرد: ما باید از دین و انقلاب اسلامی مواظبت و تلاش‌ کنیم تا همچنان در حزب خدا باقی بمانیم؛ چون خداوند است که نتایج را مشخص می‌کند.

سردار فدوی بیان کرد: در این ۴۲ سالی که از عمر انقلاب اسلامی در ایران می‌گذرد، یک‌بار جبهه حق نمی‌تواند موردی را عنوان کند که در برابر این انقلاب به پیروزی قطعی رسیده باشد.

وی با تأکید بر اینکه محاصره جهانی یمن اجازه تردد به سفرا را هم نمی‌دهد، گفت: دلدادگان انقلاب اسلامی به مثابه مرکز انقلاب اسلامی پای کار هستند و با اخلاص و تا جایی که جان دهند، پای کار هستند؛ چون مطمئن هستند وعده خداوند در حمایت از پیروان خود محقق می‌شود و البته این را هم می‌دانند که شهدا در بلندترین و معتبر‌ترین جایگاه قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: فرزندان شهید ایرلو راه پدرشان را ادامه خواهند داد و ما همه دلدادگان انقلاب اسلامی هم می‌دانیم که باید تکالیف خود را در برابر انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار