فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

برگزاری یادواره شهدای سوم خرداد در زنجان در بستر فضای مجازی

کاظمی گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‎های مختلفی در زنجان برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری یادواره شهدای سوم خرداد در زنجان در بستر فضای مجازی اشاره کرد.
کد خبر: ۴۵۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ - 22May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «علی کاظمی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در آستانه فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خبر داد.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه وبینار تجلیل از فاتحان با محوریت تقدیر از خانواده‌های شهدای، جانبازان و فرماندهان بیت المقدس برگزار می‌شود، افزود: در روز سوم خرداد‌ماه جمعی از مسؤولان کشوری و لشگری با حضور در مزار شهدای سوم خرداد به مقام شامخ این شهدا ادای احترام می‌کنند.
 
وی همچنین به پخش سریال شهید شهریاری همزمان با سوم خرداد از رسانه ملی اشاره کرد و گفت: به مناسبت سوم خرداد معرفی شهدای عملیات سوم خرداد در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.
 
کاظمی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا همزمان با روز سوم خرداد بیان کرد: تزریق واکسن به خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران نیز به صورت نمادین در این روز انجام می‌شود.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی و مصلی‌ها متناسب با شرایط کرونایی، برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس به صورت مجازی، انجام تبلیغات محیطی، اجرای طرح سپاس و توزیع نرم‌افزار چند رسانه‌ای «روز‌های خدایی» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز سوم خرداد است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار