«کتاب شهید احمدی روشن» با 13200 نسخه فروش به چاپ ششم رسید

موقعی که می‌خواستند غسلش بدهند هم همین‌طور بود. با محاسن زیبا و مرتب، انگار که خوابیده است؛ راحت و آرام، همان لبخندی را داشت که همیشه روی لب‌هایش بود.
کد خبر: ۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴ - 14October 2013

«کتاب شهید احمدی روشن» با 13200 نسخه فروش به چاپ ششم رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «کتاب شهید احمدی روشن» از مجموعه یادگاران به چاپ ششم رسید. تاکنون 13200 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.


این اثر در سال 1391 به قلم مرتضی قاضی به نگارش درآمد و 100 خاطره روایت شده به نقل از خانواده، همسر شهید، نزدیکان، دوستان دوران نوجوانی، همکلاسیهای او در دانشگاه، همخوابگاهیها و همکاران وی را در بر میگیرد.


نخستین خاطره روایت شده در این کتاب به نقل از مادر و آخرین خاطره متعلق به همسر شهید مصطفی احمدی روشن است که در آن آمده است: «باورم نمیشود مصطفی رفته باشد. گاهی وقتها دستم میرود طرف موبایلش، به او زنگ بزنم. عکس آخرش را میبینم، وقت شهادت، توی ماشین نشسته، کت و شلوار مرتب، با پیراهن مشکی، دست راستش روی دست چپ. همیشه عادتش بود، دست راستش را روی دست چپش میگذاشت. موقعی که میخواستند غسلش بدهند هم همینطور بود. با محاسن زیبا و مرتب، انگار که خوابیده است؛ راحت و آرام، همان لبخندی را داشت که همیشه روی لبهایش بود. فقط غبطه میخورم به او. میدانم که آن بالا نشسته و تماشایم میکند.»
مصطفی احمدی روشن در هفدهم شهریور ماه سال 1359 در همدان به دنیا آمد و بیستویکم دی ماه سال 1390 در تهران توسط نیروهای استکبار به شهادت رسید. وی در آن دوران سمت معاونت بازرگانی سایت نطنز را بر عهده داشت.

نظر شما
پربیننده ها