وصیت‌نامه طلبه شهید «محمد عربی»؛

خدایا! مرا جزو قربانیان در راه مکتب اسلام قرار بده

طلبه شهید «محمد عربی» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: خداوندا من گنه‌کار و روسیاه که حتی لایق جبهه آمدن نیستم به رحمت و فضل خویش از این گرداب و منجلاب عصیان بدرآور و گناهانم ببخشا و بحق فاطمه زهرا (س) مرا جزو قربانیان این امت در راه مکتب اسلام قرار بده.
کد خبر: ۴۵۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ - 25April 2021

خدایا مرا جزو قربانیان این امت در راه مکتب اسلام قرار دهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، طلبه شهید «محمد عربی» پنجم شهریور ۱۳۴۴ در یک خانواده مذهبی در روستای یوسف‌آباد صیرفی واقع در شهرستان شهریار چشم به جهان گشود. تا سال ۱۳۵۷ و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، شهید که یک نوجوان ۱۴ ساله بود در تظاهرات ضد رژیم ستم شاهی شرکت می‌کرد. پس از پیروزی انقلاب با جوانان حزب‌اللهی روستا انجمن اسلامی را تشکیل داد. سال ۱۳۶۲ تصمیم گرفت که به حوزه علمیه برود و به درس طلبگی مشغول شود؛ لذا به حوزه حاج آقا مجتهدی در تهران معرفی شد و شروع به تحصیل کرد و در همین حال از جبهه دست برنداشت تا اینکه ۲۲ اسفند ۶۳ در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای یوسف‌آباد صیرفی شهرستان شهریار به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و ثنای پروردگار قاد رمتعال که مرا نعمت هستی بخشید و بهترین نعمت برای بندگانش روح و عقل را قرارداده و او را با پیامبران و امامان بسوی خودش رهنمون ساخت تا حجتش را بر بندگان تمام کند و با درود بی پایان بر روان پاک تمام پیامبران خصوصاً خاتم آنان حضرت محمد مصطفی (ص) و بر جانشینان آن خصوصا خاتم‌الاوصیا حضرت بقیةالله الاعظم حجت ابن الحسن (عج) و با عرض سلام به نائب امام زمان رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی روحی له فدا.

و با عرض سلام بر رزمندگان دلاور و غیور خطه نور و ایمان این رهسپاران راه خمینی و عاشقان دیار حسین و با عرض سلام بر ارواح طیبه شهدا که با رفتن خویش ما را به هدف خود آشنا و سوی آن هدایت نمودند و با عرض سلام بر اسیران محبوب خدا و خلق خدا که چگونگی جلب رضایت معشوق را به انسان‌ها می‌آموزند و با عرض سلام بر معلولین و مجروحین که مصداق بارز حدیث هرکس که بهترین چیز نزد او از همه چیز محبوبتر است را در راه خدا ندهد به سعادت نخواهد رسید، هستند و به ما نیز درس ایثار و فداکاری آموختند.

و با عرض سلام به حضور امت شهیدپرور اسلامی که با انقلابی خونین و با فرمانبرداری مخلصانه از رهبر پیامبرگونه‌شان طومار عمر استکبار جهانی را که سایه ظلم بر سراسر عالم شرک افکنده و پنجه در گلوی مستضعفین داشت، درهم شکسته و می‌رود به رهبری امام عزیز خویش و ایمان به خدایش تا سراسر عالم را پر از نور اسلام گرداند و مستضعفین را به حقشان رساند و زمینه را برای ظهور منتظرشان یعنی امام ثانی عشر بقیةالاعظم فراهم سازد.

من نه من بلکه هزاران هزار من فدای ایثار، ایمان، تقوی، وفا، فهم، هدف، مکتب و رهبر این امت باد.

خداوندا من گنه‌کار و روسیاه که حتی لایق جبهه آمدن نیستم به رحمت و فضل خویش از این گرداب و منجلاب عصیان بدرآور و گناهانم ببخشا و بحق فاطمه زهرا (س) مرا جزو قربانیان این امت در راه مکتب اسلام قرار ده و بحق محمد و آل محمد صلواتک علیهم این امت را در رسیدن به اهداف مقدسشان پیروز بفرما.

به حق مظلومیت آقا امام حسین (ع) و به مظلومیت آقا امام حسین (ع) و به مظلومیت آقا امام حسین (ع) رهبر عزیزمان را تا ظهور آقا امام زمان (عج) و حتی در کنار ایشان نگهدار و به سلامت بدار.

خدایا بحق ناله‌های یتیمان و به اشک منتظران و به حق مقام اهل بیت عصمت و طهارت در فرج مولای منتظر آقا امام زمان (عج) تعجیل بفرما.

وصیت‌نامه این حقیر بنده گنه‌کار درگاه خداوند رئوف و مهربان محمد عربی که از اعمال خویش ترسان و به لطف خدا و کرم او امیدوارم.

مادربزرگ، مادر، پدر و خواهرانم سلام علیکم؛ من در طول زندگی که با شما داشتم، نتوانستم حق شما را ادا کنم و فرزند خوبی برای خانواده باشم از شما طلب رضایت می‌نمایم و وصیت من به شما این حدیث پیغمبر (ص) است که فرمود: «گریه نکردن چشم از سختی دل و سختی دل از بسیاری گناه از بسیاری آرزوست و بسیاری آرزو ازفراموشی مرگ و فراموشی مرگ از محبت مال دنیاست».

آیا تا به حال از ترس فهم گریه کرده‌اید؟ آیا تا به حال به اعمال خود فکر کرده‌اید؟ آیا تا به حال برای خواستن بخشش و آمرزش گناهان ازخداوند گریه کرده‌اید؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها