رحیمی زاده به دفاع پرس خبر داد

سخنرانی فضلی و همدانی در مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز

معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز که 3 و 4 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، سردار همدانی و فضلی سخنرانی خواهند داشت.
کد خبر: ۴۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ - 21April 2015

سخنرانی فضلی و همدانی در مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز

احمد رحیمیزاده، معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اظهار کرد: در سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز و گرامی داشت شهدای این عملیات برنامههای ویژهای تدارک دیده شده است. مراسم گرامیداشت و افتتاح یادمان شهید شیرودی در 3 اردیبهشت ماه در شهر سر پل ذهاب با سخنرانی سردار همدانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده اسبق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران و با مداحی مجتبی رمضانی برگزار میشود.

رحیمی زاده با اشاره به مراسم ویژه صعود به ارتفاعات بازی دراز گفت: ساعت 6 صبح روز جمعه 4 اردیبهشت ماه، مردم در دامنه منطقه بازی دراز حضور پیدا کرده و سپس به ارتفاعات، صعود میکنند. همچنین برنامهای برگزار خواهد شد که سردار علی فضلی، جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور سخنرانی خواهد داشت.

معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان این که برنامههایی برای خدمت رسانی عمومی به مردم، تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: برنامههایی مثل  ایستگاههای صلواتی، فضاسازی یادمان محیطی بازی دراز که شامل یادمان شهید شیرودی و پادگان ابوذر است، همچنین  برنامههای فرهنگی از جمله  تهیه بروشورهای یادمان شهید شیرودی، پادگان ابوذر و بازی دراز که توسط معاونت فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور آماده شده که قرار است بین زائرین توزیع شود، تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به این که چند روزی است که خادمین شهدا جهت فضاسازی یادمان بازی دراز حضور دارند، یادآور شد: فضاسازی شهرهای استان کرمانشاه کاملا مشهود است که سپاه نبی اکرم(ص)، ناحیه مقاومت بسیج شهر سر پل ذهاب و تمام مجموعههایی که در راهیان نور دخیل هستند، این کار را انجام میدهند و همچنین در شهرها به معرفی شهدای شاخص بومی و شهدای شاخص عملیات بازی دراز پرداخته شده است.

رحیمی زاده گفت که همه مجموعههای مرتبط با راهیان نور تلاش میکنند که مردم حضور خوبی داشته باشند و میزبانی مناسبی انجام شود.

معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با بیان این که در روز چهارشنبه، کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور کشور در شهر کرمانشاه برگزار میشود، تصریح کرد: این کمیته  ساعت 11 صبح و در فرماندهی انتظامی استان با هدف کمک به امنیت عمومی زائرین و ارتقاء سطح امنیتی و انتظامی برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: در این کمیته، رییس کمیته به همراه دیگر اعضاء از مجموعههای متولی امنیتی، انتظامی کشور از جمله وزارت کشور، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر مجموعههای مرتبط حضور دارند.

وی در پایان اظهار کرد: کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی راهیان نور در سطح استان کرمانشاه برگزار شد و مجموعههای امداد و نجات راهیان نور از جمله مرکز مدیریت حوادث، اورژانس کشور، جمعیت هلال احمر و مجموعههای مختلف از جمله امداد خودرو جهت خدمات رسانی به مردم، در کنار کاروانها خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار