برگزاری مراسم بزرگداشت شهید امر به معروف «علی خلیلی»

مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت «علی خلیلی» به‌همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، سوم فروردین در بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 23March 2021

برگزاری هفتمین سالگرد شهادت علی خلیلی در بهشت زهرا (س)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت «علی خلیلی» به‌همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «حسین آقامیری»، روایتگری «مهدی قاسمی» و شعرخوانی «احمد بابایی» برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، ۲۵ تیر سال ۱۳۹۰ حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد. طلبه «علی خلیلی» که سوار بر موتورسیکلت بود با عده‌ای جوان شرور که مزاحم چند زن شده بودند برخورد و آن‌ها را امر به معروف و نهی از منکر کرد؛ ولی این مساله به مشاجره تبدیل شد و یکی از سرنشینان به نام احسان با ضربه چاقو این طلبه جوان را مجروح کرد و شهید خلیلی از قسمت شاهرگ دچار جراحت شد.

«علی خلیلی» پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد؛ اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می‌شد. وی پس از یک‌ماه به خانه منتقل شد؛ اما سرانجام عصر سوم فروردین سال ۹۲ در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش شتافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها