آیت‌الله مکارم‌ شیرازی:

دولت با بی انظباطی مالی برخی بانک ها برخورد کند

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: دولت باید بیش از پیش با بی‌انضباطی‌های مالی برخی از بانک‌ها برخورد کند و اجازه ندهد کار بانکی در کشور به جای حل مشکلات کشور، مشکلات را بیشتر کند.
کد خبر: ۴۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ - 06April 2015

دولت با بی انظباطی مالی برخی بانک ها برخورد کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید امروز(دوشنبه) در دیدار با محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور با ابراز امیدواری از اینکه  دولت در سالی که در آن هستیم بتواند خدمات مناسبی که در شأن مردم ایران است ارائه دهد، گفت: یکی از دعاهای ما در سال جدید این  است که ان شاءالله نزول رحمت الهی و بارش باران در کشور را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود:  نزول رحمت الهی و بارش ها در کشور موجب رونق گرفتن بخش کشاورزی و رفع نگرانی های مردم خواهد شد و به همین منظور توسعه بخش کشاورزی بسیار مهم است که امیدواریم به این مهم نائل آئیم.

آیت الله  مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های دولت در سال جدید، توسعه و تقویت بنیه اقتصادی کشور باشد که در این راستا باید لوازمی چون تقویت بانک مرکزی مورد توجه قراربگیرد.

این مرجع تقلید همچنین اظهارداشت: دولت باید بیش از پیش با بیانضباطیهای مالی برخی از بانکها برخورد کند و اجازه ندهد کار بانکی در به جای حل مشکلات کشور، آن را بیشتر کند.

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و ارتقای وضعیت اقتصادی در کشور از مهمترین وظایف دولت است که امیدواریم با فعالیتهای دولت تولید در کشور رونق بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها