رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه:

سردار سلیمانی چیزی جز خدا نمی‌دید

حجت‌الاسلام علی عبداللهی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی چیزی جز خدا نمی‌دید و نشان داد که مقام انسانی قطعا مراتب خدایی را درک خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 25December 2020

سردار سلیمانی چیزی جز خدا نمی‌دید/مردم بم با اعتماد به خود و ولایتمداری شهرشان را ساختندبه گزارش گروه  اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه پیش از ظهر در مراسم هفدهمین سالگرد زلزله دلخراش پنجم دی‌ماه بم که در محل بهشت زهرای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نگاه مردم دنیا به سرمایه انسانی عموما نگاه مادی است و همه سعی داشتند در مباحث مادی توفیق داشته باشند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه عنوان کرد: در دنیای امروز تکیه بر این که غرب چگونه در اقتصاد پیشرفت داشته و یا اینکه غرب و شرق در صنعت پیشرفت کردند، حرف‌های زیادی وجود دارد و همه خود را در این جهت قرار داده‌اند.

وی ابراز داشت: در یک نگاه ابتدایی می‌توان مشاهده کرد بقایی در سرمایه‌های مادی برای افراد وجود ندارد، متاسفانه امروز دنیا با یک خلاء معنوی روبه‌روست و همه می‌خواهند به گونه‌ای این خلاء را پر کنند.

حچت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: ماندگاری ارزش‌های انقلاب‌های دنیا به‌صورت ملموس مشاهده می‌شود و بهره‌ای که از آن می‌شود برد این است که فقط مسائل معنوی و دینی موجب موفقیت خواهند شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه دنیای قدرت با تمام ثروت شاهد تلف‌شدن برخی سرمایه‌های خود است، عنوان کرد: در نظام‌های دینی که قدرتی مافوق بشر در آن دست دارد ما می‌بینیم که مردم به کمال می‌رسند.

وی افزود: متمدن‌ترین جامعه بشری توسط پیامبر بزرگوار ما بوجود آمد و در دی‌ماه سال ۵۶ هم در کشور ما اتفاق عجیبی افتاد و مردم دست به اقدام بزرگی زدند و زمینه انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

حچت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: فهم انسانی مردم ایران بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و کسانی که این فهم را نداشتند سعی در تخریب انقلاب داشتند، اما راه به جایی نبردند.

وی یادآور شد: در سال ۸۸ دشمن برای مقابله با تمام باور‌های دینی مردم وارد صحنه شد و همه امکانات و توان خود را به کار گرفت و سبب شد شبهات و تردید‌هایی در مردم و حتی خواص به وجود آید.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ابراز داشت: امروز فضاسازی رسانه‌ای دشمن نتوانسته ثمری برای آن‌ها داشته باشد و آن‌ها تدارک این را دیده‌اند که نظرات مسموم خود را در بنیان خانواده‌ها پیاده کنند.

وی با اشاره به حوادث مهم در دی‌ماه گفت: ما باید دی‌ماه را در خاطر مردم ایران زنده نگه بداریم.

حجت‌الاسلام عبداللهی اظهار داشت: مردم بم با ولایتمداری و اعتماد به خود و جوانان این خطه آنگونه رفتار کردند که جهان بهت‌زده شد، مردم بم اگر به زلزله به عنوان یک مصیبت نگاه می‌کردند امروز بم اینگونه ساخته نمی‌شد.

وی ادامه داد: در طول دوره پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مهمتر از پنجم دیماه روزی را داریم که شخصیتی مهم از استان از بین ما رفت که رهبر انقلاب در وصفش فرمود او قیامت کرد و این شخص کسی نیست جز سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تاکید کرد: قطعا در تشییع پیکر سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی ملائکه نیز حضور یافتند، زیرا حاج‌قاسم سلیمانی چیزی جز خدا نمی‌دید و نشان داد که مقام انسانی قطعا مراتب خدایی را درک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: اتفاقات مهم دی‌ماه در کشور ما برای انسانیت موجب افتخار است و ما اگر می‌خواهیم عزادار زهرای مرضیه (س) باشیم باید حلقه خود به دور، ولی فقیه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار