با حضور در درمانگاه نیروی انتظامی؛

استاندار قم از پرستاران تقدیر کرد

استاندار قم همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در درمانگاه حضرت زینب (س) وابسته به نیروی انتظامی، از خدمات پرستاران تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۳۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 20December 2020

تقدیر استاندار قم از پرستاران در سالروز میلاد حضرت زینب (س)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم به همراه سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان و دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم امروز با حضور در درمانگاه شبانه روزی حضرت زینب (س) وابسته به نیروی انتظامی، سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران و کادر پزشکی این مجموعه تبریک گفتند.

در این آیین «زهرا صمصامی» پرستار دوران دفاع مقدس و راوی کتاب «قصه صبوری» با گرامیداشت زادروز عقیله بنی هاشم (س)، خاطرات و نکاتی را پیرامون اجر و مزد تلاش‌های خالصانه و صادقانه پرستاران بخصوص در خط مقدم مبارزه با کرونا بیان کرد.

به گفته «سیده زهره دیبایی» مسئول معاونت خواهران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، آیین فوق به پیشنهاد این معاونت و با حضور جمعی از بانوان فعال در سال‌های حماسه و ایثار و خانواد‌های معظم شهدا و خواهران بسیجی حوزه یک بسیج دانش آموزی برگزار شد.

در پایان با اهدا شاخه‌های گل و متبرکات آستان قدس رضوی، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و همچنین بسته فرهنگی شامل تعدادی از آثار برتر حوزه نشر دفاع مقدس، از خدمات و تلاش‌های پرستاران تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار