خواهران بسیجی شمالغرب شیراز راهی زیارت شهدا شدند

600نفر از خواهران بسیجی حوزه‌های کوثر(س)، زینبیون و پیروان ولایت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۴۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ - 28February 2015

خواهران بسیجی شمالغرب شیراز راهی زیارت شهدا شدند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، کاروان راهیان نور خواهران بسیجی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز حرکت خود به سمت مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را با حضور بیش از 600 نفر از خواهران بسیجی حوزههای کوثر(س)، زینبیون و پیروان ولایت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه فجر، شهیدان قدرت الله ماندنی ، اکبر عبدالله نژاد و موسی نصیری بیات آغاز نمود.

در حاشیه مراسم اعزام این کاروان، جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گروه از خواهران بسیجی که ساکنان شمالغرب شیراز هستند از مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله شلمچه، اروند کنار، هویزه، دهلاویه و ... بازدید خواهند نمود.

سروان ارجمندی در ادامه صحبت هایش با اشاره به استقبال نسل جوان از سفرهای راهیان نور گفت: برنامههای فرهنگی مختلفی برای پُربار نمودن فضا و محتوای این سفرها اندیشیده شده است که از جملهی این برنامهها میتوان به اهدای بستههای فرهنگی شامل کتابها و نشریههای مختلف با موضوع سفرهای راهیان نور و دفاع مقدس، برگزاری مسابقات و توزیع بروشورهای معرفی شهدا، عملیاتها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود.

وی افزود: به دلیل وسعت منطقه شمالغرب شیراز، اعزام کاروان راهیان نور شهدای سپاه فجر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از سه مبدا شهرک گلستان، شهرک گویُم و شهر جدید صدرا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار