استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

دعوت از یادگاران دفاع مقدس در روزهای بازگشایی مدارس

محمدعلی شجاعی گفت: از یادگاران دفاع مقدس طی روزهای بازگشایی مدارس به‌عنوان راویان جبهه‌های جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس در مدارس دعوت به عمل آید.
کد خبر: ۴۱۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ - 03September 2020

دعوت از یادگاران دفاع مقدس در روزهای بازگشایی مدارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان شمالی امروز با حضور «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی و امیر سرتیپ دوم «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در محل استانداری برگزار شد.

شجاعی در این جلسه  اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به‌ صورت خاص و با تدابیر لازم برگزار شود.

وی بیان کرد: تمامی مدیران دستگاه اجرایی استان موظف هستند با محوریت بنیاد شهید از خانواده‌های ایثارگران و شهدا سرکشی کنند و طی هفته دفاع مقدس، روزانه دو ساعت به‌ صورت اختصاصی برای حل مشکلات اقشار مربوط به دفاع مقدس اختصاص بدهند.

شجاعی در ادامه با اشاره به وجود 1480 مسجد شیعه و 400 مسجد اهل تسنن در خراسان شمالی گفت: مساجد بانی تفکر اعزام به جبهه بودند و امروز نیز باید به محلی برای قدردانی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبدیل شوند بنابراین روزانه در این مساجد از این عزیزان تقدیر به عمل آید.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: از یادگاران دفاع مقدس طی روزهای بازگشایی مدارس به‌عنوان راویان جبهه‌های جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس در مدارس دعوت به عمل آید تا افتخارات و دستاوردهای آن دوران را به نسل امروز منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار