دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار+ تصاویر

به مناسبت هفته دولت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۴۱۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 25August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، امیر سرتیپ دوم «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به همراه کارکنان این اداره با «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار + تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ضمن عرض تبریک هفته دولت، یاد و خاطره همه شهدا به ویژه 3 هزار شهید خراسان شمالی و شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از فرصت گرانبهایی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار آنها قرار داد حداکثر استفاده را به نفع کشور و ملت به عمل آوردند.

نجاتی گفت: شهیدان رجایی و باهنر درحالی که در بالاترین مسئولیت‌های اجرایی نظام قرار داشتند، متواضع‌ترین افراد جامعه بودند و با صداقت کامل به مردم خدمت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان ضمن بیان خلاصه ای از سوابق خدمتی خود، خدمت در سنگر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را یک توفیق گرانبها برای خود دانست و افزود: از تمام توان خود با بسیج همه ظرفیت‌های استان جهت پیشبرد ماموریت‌های سازمان بهره خواهم برد.

نجاتی عنوان کرد: تکمیل مرکز و موزه فرهنگی دفاع مقدس استان یکی از اولویت های مهم کاری است و امیداورم با همکاری مسئولان استان شاهد افتتاح فاز یک موزه در دهه مبارک فجر باشیم.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار + تصاویر

استاندار خراسان شمالی ضمن تبریک انتصاب امیر نجاتی به عنوان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان عنوان کرد: در اسرع وقت بازدیدی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خواهم داشت و در جلسه‌ای اختصاصی با حضور تمامی دستگاه‌های مرتبط، موانع و مشکلات پروژه احصاء و در یک بازه زمانی مشخص نسبت به رفع آن اقدام می‌شود تا در دهه فجر شاهد افتتاح فاز یک این پروژه ارزشی باشیم.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار + تصاویر

در این دیدار مقرر شد؛ گزارشی دقیق از وضعیت یادمان شهدای گمنام و وضعیت نشر آثار و تدوین نقش استان در دفاع مقدس برای استاندار تهیه و ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار