فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در مراسم تشییع همسر سردار شهید «تجلایی»؛

روایت‌گری‌های همسر شهید «تجلایی» برای نسل جوان انقلاب روحیه‌بخش بود

سردار «خرم گفت»: اگر اسطوره‌ای بنام تجلایی تربیت یافت، علتش همراهی و همیاری همسر فداکارش بود. موضع گیری‌های انقلابی و روایت‌گری‌های صادقانه‌ی همسر شهید تجلایی برای نسل جوان انقلاب قوام بخش و روحیه بخش بود.
کد خبر: ۴۰۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 05August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم»، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه «نسیه عبدالعلی‌زاده» همسر شهید والامقام «علی تجلایی» اظهار داشت: جمع حاضر برای وداع با الگوی مجاهده‌ی مدافعان ایران اسلامی دور هم جمع شده‌اند. از صمیم قلب به فرزندانی تسلیت میگویم که در فراق پدر و در پناه مادر فداکار تربیت یافته‌اند.

وی افزود: به تمام بانوانی تسلیت میگویم که در تمام دوران دفاع مقدس دوشادوش یکدیگر و در پشت جبهه درحال فداکاری بودند. شهید تجلایی نماد رزمنده انقلاب و مقاومت در افغانستان و در دوران دفاع مقدس است.

سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» همواره می‌فرمودند که من هرچه دارم از علی تجلایی دارم. امروز با کسی وداع می‌کنیم که فداکارانه در گرمای سوزان خوزستان با شهید تجلایی زندگی می‌کرد.

اگر اسطوره‌ای بنام تجلایی تربیت یافت، علتش همراهی و همیاری همسر فداکارش بود. موضع گیری‌های انقلابی و روایت‌گری‌های صادقانه‌ی همسر شهید تجلایی برای نسل جوان انقلاب قوام بخش و روحیه بخش بود. ما مطمئنیم روح بانو عبدالعلی‌زاده به روح عزیز تجلایی پیوسته و در محضر سیدالشهدا(ع) حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها