مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند توجه جدی و ویژه مسئولین است

سردار «عبدالله ملکی» در نامه‌ای به استاندار مازندران خواستار حمایت و توجه ویژه در جذب اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شد.
کد خبر: ۴۰۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ - 16July 2020

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند توجه ویژه مسئولین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نامه‌ای به «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران با اشاره به اجرایی نشدن وعده‌های مسئولین در خصوص جذب اعتبارات کلان استانی و ملی جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خواستار حمایت، توجه و پیگیری ویژه در این راستا شد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

محضر معزز استاندار محترم مازندران، جناب آقای مهندس حسین زادگان عزیز

سلام علیکم

با احترام، به استحضار می‌رساند با توجه به پیگری‌های فراوان کتبی و حضوری گذشته و اینکه ساخت موزه دفاع مقدس مازندران مدتی است که متاسفانه دچار وقفه شده و بودجه‌ای در اختیار نداریم، خواهشمند است بر طبق توجهات همیشگی و التفات‌تان به این مجموعه، دستورات مقتضی را برای در نظرگرفتن این مقوله در بودجه دستگاه‌های ذیربط صادر بفرمایید.

یادآور می‌شود استان‌های گیلان و گلستان که سالها در امر ساخت موزه دفاع مقدس، از مازندران عقب بوده‌اند، با پیگیری مسئولین استانی و از طریق ارتباط ویژه نمایندگان خود با دکتر نوبخت توانستند بودجه کلانی را برای ساخت موزه‌شان جذب نمایند. بدیهی است رسیدن به این مقصود نیازمند پیگیری جدی است.

همچنین به زودی سردار سرلشکر «محمد باقری»، رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید خواهند کرد. بی‌تردید مشاهده وضعیت رکود فعلی و در عین حال اعلام افتتاح مرکز در چند سال قبل، به هیچ وجه برای اعتبار و حیثیت استانی مناسب نخواهد بود.

دست‌های ما خالی است؛ امید که لطف شهدا یاری نماید تا با نگاه ویژه جنابعالی گشایشی برای خروج از این وضعیت و تنگنا بوجود آید. پیشاپیش از بذل توجه و عنایت شما سپاسگزارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سرتیپ دوم پاسدار «عبدالله ملکی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها