نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:  

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران مطالبه جدی خانواده‌های شهدا و مردم است

منصورعلی زارعی گفت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را مطالبه جدی ایثارگران، رزمندگان، خانواده‌های شهدا و مردم است.
کد خبر: ۴۰۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ - 25June 2020

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران مطالبه جدی خانواده‌های شهدا و مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «منصورعلی زارعی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران که در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: از سال 85 تاکنون از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در امر ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطلع هستم و شاهد تلاش‌های بسیار خوبی از این مجموعه بوده و امیدواریم بتوانیم این بدهکاری که به شهدا داریم را ادا کنیم.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را مطالبه جدی ایثارگران، رزمندگان، خانواده‌های شهدا و مردم دانست و گفت: باید اعتراف کنیم که ما مسئولین کم کاری کردیم و نتوانستیم ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم و باید زمینه مشارکت ظرفیت‌ها را فراهم کنیم.

زارعی تصریح کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید بی‌وقفه تلاش کنیم و حتی شده جلسات کاربردی را شبانه برگزار کنیم که اولویت کار ما به حساب می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه کارهای مطالعاتی خوبی برای ساخت این مرکز انجام شده است و باید کار را نیز عملیاتی پیش ببریم، افزود: در بحث زیرساختی نیز خیلی خوب عمل شده است و تنها جایی که در سیل اخیر آسیب ندید این مرکز بود.

وی بر ضرورت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در استان تأکید کرد و با بیان اینکه ما وظیفه داریم چندین برابر خیّرین کار کنیم، گفت: باید از ظرفیت‌های آماده و در دسترس برای اجرای پروژه‌ها بهره بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار