نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران محلی برای راهیان نور استانی

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان محلی برای برگزاری راهیان نور استانی یاد کرد و گفت: این مکان، نمای کوچکی از دفاع مقدس است و تکمیل آن نیازمند اعتبارات زیاد است.
کد خبر: ۳۹۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 17May 2020

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران محلی برای راهیان نور استانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این مکان را نماد مقاومت، ایثار و حماسه مردم دیار علویان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

وی هدف از بازدید را مشاهده اقدامات صورت گرفته و حل مشکلات پیش‌رو برشمرد و با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در سال جاری گفت: برای پیشرفت بیشتر این مرکز باید برنامه ریزی‌های منسجم‌تری صورت پذیرد.

محمدی لائینی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به عنوان محلی برای برگزاری راهیان نور استانی یاد کرد و افزود: این مکان، نمای کوچکی از دفاع مقدس است و تکمیل آن نیازمند اعتبارات زیاد است.

وی با بیان اینکه همچنین بخشی از زمین‌های اطراف نیز باید آزادسازی شود، گفت: با تکمیل اینجا، شاهد حضور خیل عظیمی از گردشگران استانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار