جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد

جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور استاندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ - 11May 2020

جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی بعدازظهر امروز با حضور «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، «علی بیگ‌زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خراسان شمالی در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون رشادت‌های شما پیشکسوتان و شهدای گرانقدر است که در هشت سال جنگ تحمیلی مردانه جنگیدید.

شجاعی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ما در مقابل استکبار جهانی ایستادگی نکرده است، افزود: دشمنان ما از دفاع مقدس درس عبرت گرفتند و این درس در ذهنشان ماندگار شد و این ناشی از شجاعت، رشادت و ایستادگی شما و همرزمانتان در آن دوران است و قطعاً ما وظیفه داریم قدردان نفس‌ها و حضور باارزش شما باشیم.

وی با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: تفاهماتی با سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت و تعیین شد که امسال این مرکز افتتاح شود؛ بنابراین برای افتتاح این مرکز فرهنگی حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد تا در سال ۹۹ شاهد افتتاح آن باشیم.

در این جلسه، استاندار مصوب کرد که در جلسات شورای اداری، شورای برنامه‌ریزی، کمیسیون‌های پنج‌گانه شامل سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی و همچنین کارگروها، یک نفر پیشکسوت دفاع مقدس به نمایندگی از دیگر پیشکسوتان شرکت کند تا از نظرات آن‌ها در این جلسات استفاده شود.

همچنین استاندار اعلام آمادگی کرد که از فعالیت‌های شورای پیشکسوتان دفاع مقدس حمایت کند تا آن فعالیت گسترش و توسعه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار