دو سریال‌ «حانیه» و «زیر لب بشمار» ۱۲بهمن روی آنتن می‌روند

شبکه دو به مناسبت سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه های «حانیه»، «زیر لب بشمار»، «جنگ شبانه»، «همت ماندگار» و .. روی آنتن می برد.
کد خبر: ۳۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 24January 2015

دو سریال‌ «حانیه» و «زیر لب بشمار» ۱۲بهمن روی آنتن می‌روند

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، پخش مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیهکنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانیاشکذری از ۱۲ بهمن در شبکه دو آغاز می شود.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که در فضای انقلاب و در شهر یزد روایت میشود و ماجرای زندگی ستوانی به نام سعید را تا پیش از فرار شاه معدوم به تصویر میکشد.

«حانیه» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقهای ساخته شده و از ۱۲ بهمن هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با بازی الهام چرخنده، رزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری روی آنتن شبکه دو می رود.

شبکه دو همچنین در دهه فجر سریال تلویزیونی «زیر لب بشمار» به تهیهکنندگی پروین شمشکی و کارگردانی بهمن شهروانرا برای کودکان و نوجوان روی آنتن می فرستند.

این مجموعه تلویزیونی درباره گروه پنج نفرهای از نوجوانان، متشکل از دوستانی هم محلی است که تصمیم میگیرند برای شرکت در مسابقه دهه فجر مدرسهشان، دست به ساخت فیلمی درباره انقلاب اسلامی بزنند. طی این روند غیرعادی مربی امور پرورشی دبستان با آنها همراه میشود.

امیرحسین صدیق، آزیتا لاچینی، اسماعیل سلطانیان، امیررضا میرآقا، لیلا شوقی، رضا حاجی درویش، افشین زینوری، علی ثانیفر، حسین مکرمی و بازیگران نوجوان: امیرعلی تقی، مانی رحمانی، محمدحسین سلامی، سامان میرحسینی، شهراد نظام الملکی بازیگران اصلی این سریال هستند.

همچنین در ایام دهه فجر برنامه های «زنده باد زندگی» و « عصر خانواده» نیز با رویکرد متفاوتی روی آنتن می رود.

در این ایام برنامه «یک برش زندگی» نیز  به پخش عکس ها و  فیلم های انقلابی مخاطبان شبکه دو اختصاص داده می شود.

برنامه « مجله بارداری» و «یک فنجان سلامت» نیز در دهه مبارک فجر به دستاوردهای پزشکی پس از انقلاب اسلامی می پردازند.

برنامه « کافه سوال» به تهیه کنندگی و کارگردانی سهیل سلیمانی  و «خوبی از خودتونه» به تهیه کنندگی سمانه فراهانی نیز در این ایام با رویکرد پیروزی انقلاب اسلامی پخش می شوند.

گروه سیاسی شبکه دو نیز به مناسبت سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با پخش مستندی ۱۲ قسمتی وابستگی و خدمات متقابل رژیم پهلوی و استعمار را به تصویر می کشد. پخش مستند های «انقلاب» و « ۱۹ بهمن» نیز در دستور کار این شبکه قرار دارد.

برنامه های «فیتیله» و «شادونه» نیز در ایام مبارک دهه فجر منعطف می شوند.

از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر  شبکه دو می توان به لشگر توفیق موشن گرافیک هایی با موضوع انقلاب اسلامی ، جاودانه های فجر  بازسازی ترانه های خاطره انگیز انقلاب ، فیلم های کوتاه دو درصد با موضوع شعار سال، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، انقلاب به روایت تصویر تصاویر مستند ۵۷، روز شمار انقلاب و .... اشاره کرد.  مسابقه تلویزیونی « نشان برتر» نیز در این ایام به طور ویژه روی آنتن می رود .

در دهه فجر برنامه «کوی محبت» به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی نیز با رویکرد ویژه تری روی آنتن می رود، برنامه «راه آرامش» به تهیه کنندگی محمد رفعتی نیز به سبک زندگی زنان فعال انقلاب اسلامی می پردازد.

در یوم الله۲۲ بهمن نیز مانند سالهای گذشته استیج های شبکه  دو در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بر پا می شوند، بر اساس پیش بینی صورت گرفته در این روز عموها و خاله های سیما در کنار مجری های بزرگسال این شبکه برای مخاطبان خود برنامه اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار