حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بسیاری طی ۴ دهه اخیر ایجاد شده است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی طی چهار دهه اخیر در کشور، گفت: آنچه رهبری با رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» می‌خواهند این است که در کنار رزمایش مدافعان سلامت، حرکت بزرگی نیز برای رفع مشکلات نیازمندان انجام شود.
کد خبر: ۳۹۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ - 11April 2020

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بسیاری طی ۴ دهه اخیر ایجاد شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران امروز در نخستین جلسه «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» در تهران با تشکر از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اگر حادثه پهپاد آمریکایی رخ نمی‌داد ما هرگز از قدرت پدافندی کشور آگاه نمی‌شدیم و اگر مدافعان میهن اسلامی، مهم‌ترین پایگاه آمریکا در عراق را درهم نمی‌کوبیدند، نمی‌توانستیم این اندازه از اقتدار ایران اسلامی را مشاهده کنیم.

وی گفت: در حالی جمهوری اسلامی با تمام تحریم‌ها و مشکلات به جنگ کرونا رفت که زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بسیاری در این سال‌ها ایجاد شده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی طی چهار دهه اخیر در کشور، افزود: اگر این عقلانیت و مشارکت عزت‌آفرین ملت و خدمات خدمت‌گزاران سلامت نبود، مشخص نبود چه می‌شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه به مردم، خاطرنشان کرد: آنچه رهبری با رزمایش همدلی و کمک مومنانه می‌خواهد این است که در کنار رزمایش مدافعان سلامت، حرکت بزرگی نیز برای رفع مشکلات نیازمندان برداشته شود که باعث آرامش آن‌ها شود.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار