رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور موعود الهی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امروز آرمان‌ها و اصول انقلاب در جهان شکوفا شده و انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور موعود الهی است.
کد خبر: ۳۷۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 29December 2019

انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور موعود الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «علی خادمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در مراسم مسجد و بصیرت انقلابی که به مناسبت گرامیداشت ۹ دی برگزار شده بود، اظهار داشت: ۹ دی نماد تجلی بصیرت، استقلال خواهی و آرمان خواهی مردم شریف ایران بود.

وی بیان کرد: مردم در ۹ دی سال ۸۸ آمدند و اعلام کردند تا پایان جان از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و با صدای رسا گفتند اگر دنیا طلبان در مقابل دین و آیین قرار بگیرند با همه توان در برابر آن‌ها می‌ایستیم.

خادمی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید برای رایی که در صندوق می‌اندازیم تحقیق کنیم و به فردی که شایسته است رای دهیم؛ مجلس جای خوابیدن و قصه گفتن نیست مجلس جای کسانی است که از حق مردم دفاع کنند و مقید به حلال و حرام باشند.

وی با بیان اینکه ملت ما چند هویت دارند، افزود: ما یک هویت ملی، ایرانی، اسلامی و انقلابی داریم و این‌ها ارزشمند است و وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند شکوفایی به وجود می‌آید و این هویت‌ها، ما را از نقشه‌های دشمن حفظ می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اذعان کرد: ما با اتکا به هویت ملی، ایرانی، اسلامی و انقلابی مان می‌توانیم زمینه را برای ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم کنیم.

خادمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور موعود الهی است، گفت: امروز آرمان‌ها و اصول انقلاب در جهان شکوفا شده و محور مقاومت در پشت مرز‌های سرزمین‌های اشغالی منتظر است روزی فرا رسد که اولین قبله مسلمانان آزاد شود و بعد از آن کعبه آزاد شود و با آزاد شدن کعبه ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم می‌شود، چون مکه کوفه و مدینه امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها