شرفی در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس:

تعامل با خانواده‌های شهدا از مؤلفه‌های خبرگزاری دفاع مقدس است/ رسانه می‌تواند پاسخگوی مطالبات اجتماعی مردم باشد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه می‌تواند گستردگی زیادی داشته و پاسخگوی مطالبات اجتماعی مردم باشد و ما باید بتوانیم افراد همکار و هم‌عقیده خود را پیدا و در اشتراکات، خود را تقویت کنیم و یک موضوع را به صورت گسترده رسانه‌ای کنیم؛ چراکه وقتی یک خبر همه‌گیر شود، عقیده‌آفرین خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 07December 2019

تعامل با خانواده‌های شهدا از مؤلفه‌های خبرگزاری دفاع مقدس است/ رسانه می‌تواند پاسخگوی مطالبات اجتماعی مردم باشدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (شنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

وی که عضویت در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در کارنامه خود دارد در بازدید از تحریریه خبر در خبرگزاری دفاع مقدس از نزدیک در جریان روند تهیه و تولید اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت.

شرفی در جریان بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در جمع خبرنگاران این خبرگزاری، اظهار داشت: در جوامع اسلامی، بزرگ‌ترین رسانه، منابر، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا بوده‌اند؛ درحالی‌که رسانه به شکل امروزی، ارمغان استعمار است و هرجا که استعمارگران سرمایه‌گذاری می‌کردند، برای این‌که بتوانند یک سرزمینی را مستعمره خودشان کنند، سربازان خط مقدم آن، افراد رسانه‌ای بودند. امروز هم رسانه به معنای واقعی یک علم است و تار و پود چگونگی ارتباط با مردم را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های خبرگزاری دفاع مقدس، تعامل با خانواده‌های شهدا و رزمندگان و نیز انعکاس و پیگیری مشکلات آن‌هاست؛ بنابراین رسانه می‌تواند گستردگی زیادی داشته و پاسخگوی مطالبات اجتماعی مردم باشد و ما باید بتوانیم افراد همکار و هم‌عقیده خود را پیدا و در اشتراکات خود را با آن‌ها تقویت کنیم و یک موضوع را به صورت گسترده رسانه‌ای کنیم؛ چراکه وقتی یک خبر همه‌گیر می‌شود، عقیده‌آفرین خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: من احساس می‌کنم که انقلاب اسلامی به معنای عام کلمه، به تازگی دارد پای خود را از مرزهای فرهنگی‌مان بیرون می‌گذارد و رسانه برای ترویج اسلام در همه کشورها دارد جای پای خود را باز می‌کند؛ بنابراین باید یک افق دید بلند داشته باشیم و با برنامه کار کنیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها