استاندار مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهدا سرمایه‌های معنوی کشور هستند

«احمد حسین‌زادگان» گفت: شهدا سرمایه‌های معنوی کشور هستند و ما امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهیدان هستیم.
کد خبر: ۳۷۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴ - 19November 2019

برخورد جدی با عاملین حذف شهدا در اماکن و معابر و خیابانهای مازندران«احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مازندران در نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با بیان اینکه در مازندران حذف نام شهدا را در هیچ مکانی نداشتیم، اظهار داشت: ما در استانداری مازندران رسماً به همه شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دستگاه‌ها اعلام کردیم که با کسانی که اقدام به حذف نام شهدا کنند، برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: شهدا سرمایه‌های معنوی کشور هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و ما امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

این مسئول با بیان اینکه ما به شهدا و عنایات‌شان نیازمند هستیم، تصریح کرد: شهدا به این نام‌گذاری‌ها نیاز ندارند و در واقع این ما هستیم که از برکت حضور شهدا استفاده می‌کنیم.

استاندار مازندران افزود: یکی از اهداف ما در نام‌گذاری اماکن و معابر به نام شهدا، معرفی و انتقال رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس به نسل‌های آینده و برجسته‌سازی حماسه‌های شهداست.

حسین‌زادگان در پایان با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی کشور است، گفت: ساخت و تکمیل این مرکز نیازمند همکاری و همدلی مسئولین استان است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها