امام جمعه گناوه تاکید کرد؛

نامگذاری معابر و کوچه‌های شهر گناوه با نام شهدا

حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» گفت: به درخواست مردم و خانواده معظم شهدا کوچه‌ها و معابر شهر گناوه به نام شهدا مزین و نامگذاری می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 01October 2019

نامگذاری معابر و کوچه های گناوه با نام شهداء

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه مشترک کمیته نامگذاری معابر و کوچه ها و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گناوه اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم و خانواده های معظم شهداء که از خواسته های بحق آنها است نامگذاری کوچه ها و معابر به نام شهدای گرانقدر شهرستان است.

وی گفت: در همین راستا کوچه ها و معابری که خانواده معظم شهدا در این کوچه ها ساکن هستند به نام همان شهید محله با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران  و شهرداری نامگذاری شده و جهت نامگذاری این کوچه ها و معابر می بایست نظر خانواده معظم شاهد نیز منظور شود.

امام جمعه شهر گناوه افزود: به منظور شناسنامه دار شدن منازل خانواده معظم شهدا، نصب تصاویر شهدا بر سردرب منازل شهید باهماهنگی خانواده آنان و هماهنگی بنیاد شهید و شهرداری صورت پذیرد.

رکنی حسینی گفت: در کوچه هایی که خانواده شهدای اهل سنت ساکن هستند این کوچه ها بنام این شهداء نامگذاری شود  که این از درخواست های خانواده های شهدای اهل سنت نیز است.

وی با اشاره به اجرای طرح نائب شهید در پیاده روی اربعین بیان کرد: هرکدام از زائرین شهرستان گناوه که عازم کربلای معلا در ایام اربعین هستند با همراه داشتن تصویری از شهدای شهرستان با هماهنگی بنیاد شهید در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها