دبیر کل جمعیت هلال احمر در حاشیه مراسم تشییع آیت الله غیوری؛

آیت الله غیوری همچون چراغ درخشانی بودند که همه از آن بهره می بردند

دبیر کل جمعیت هلال احمر در حاشیه مراسم تشییع آِیت الله غیوری با تاکید براینکه وی بعد از انقلاب نیز خدمات شایسته و ارزنده ای به محرومان مستضعفان و زلزله زدگان و … ارائه کرد افزود: آیت الله غیوری همچون چراغ درخشانی بود که همه خانواده بزرگ هلال احمر، امدادگران و مردم از آن بهره می بردند.
کد خبر: ۳۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 20December 2014

آیت الله غیوری همچون چراغ درخشانی بودند که  همه از آن بهره می بردند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سید احمد موسوی دبیرکل جمعیت هلال احمر در حاشیه مراسم تشییع نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: آیت الله غیوری با توجه به خدماتی که ارائه می کردند نقش بی بدیلی در انقلاب داشت و بخاطر همین نقش بود که بعد از انقلاب امام (ره) وی را به عنوان نماینده خود در جمعیت هلال احمر که یک نهاد خدمت رسان محسوب می شد منصوب کردند.

وی با تاکید براینکه آیت الله غیوری بعد از انقلاب نیز خدمات شایسته و ارزنده ای به محرومان مستضعفان و زلزله زدگان و … ارائه کرد افزود: آیت الله غیوری همچون چراغ درخشانی بود که همه خانواده بزرگ هلال احمر، امدادگران و مردم از آن بهره می بردند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: امیدوارم راه و سیره زندگی آیت الله سیدعلی غیوری در جمعیت هلال احمر ادامه دار و شخصیت این عالم فقید همواره الگویی برای امدادگران، داوطلبان و جوانان ما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار