انفجار تروریستی در حومه درعا/ حمله کوبنده ارتش سوریه به مقر‌های تروریست‌ها

شبکه تلویزیونی سوریه از وقوع انفجاری تروریستی در حومه درعا خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 27July 2019

انفجار تروریستی در حومه درعا/ حمله کوبنده ارتش سوریه به مقر‌های تروریست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه تلویزیونی سوریه اعلام کرد: یک تروریست انتحاری با بستن کمربند انفجاری خودش را به هنگام یورش نیرو‌های ارتش سوریه به یک مقر تروریست‌ها در روستای ملیحه العطش در حومه درعا منفجر کرد.

این شبکه افزود: در این حمله شماری از نیرو‌های ارتش سوریه زخمی و برای درمان به بیمارستان الصنمین منتقل شدند.

گروه‌های مسلح بار دیگر با نقض توافق مربوط به مناطق کاهش تنش در سوریه، به مواضع ارتش سوریه در پادگان جورین و غیرنظامیان در دو روستای الحاکوره و الشریعه در ریف حماه حمله کردند که تلفاتی در بر نداشت.

در مقابل ارتش سوریه نیز به نقض مکرر توافق مربوط به مناطق کاهش تنش مواضع عناصر مسلح در شهر‌های مورک، کفرزیتا، الزکاه، الحواش، تل واسط، العمقیه، المناره، الحویجه و روستا‌های دشت الغاب و المنصور و الدقماق و الزقوم و قسطون را توپ و راکت هدف قرار داد.

همزمان نیروی هوایی سوریه نیز محور‌های جابجایی تروریست‌های جبهه النصره در روستا‌ها و شهر‌های التح، الحامدیه، الدیر الشرقی، خان شیخون، کفر عوید و معره النعمان در حومه جنوبی ادلب و محور‌های جابجایی آن‌ها در منطقه زیزون در حومه ناحیه جسر الشغور و شهرک‌های اریحا و محبل در ریف غربی ادلب را هدف قرار داد که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و انهدام تجهیزات آن‌ها منجر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار