کارگروه نظارت بر تولید و نشر آثار دفاع مقدس مازندران تشکیل شد

کارگروه نظارت بر تولید و نشر آثار ادبی و تاریخی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در استان مازندران امروز با حضور نمایندگان 20 دستگاه فرهنگی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکیل شد.
کد خبر: ۳۵۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ - 01July 2019

تشکیل کارگروه نظارت بر تولید و نشر آثار دفاع مقدس مازندران + تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، کارگروه نظارت بر تولید و نشر آثار ادبی و تاریخی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در استان مازندران امروز با حضور نمایندگان 20 دستگاه فرهنگی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد، این کارگروه به ریاست سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیری معاون ادبیات و تاریخ این اداره کل فعالیت کرده و تمام آثار با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت ناشرین و نویسندگان استان مازندران می‌بایست توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به دبیرخانه کارگروه جهت ممیزی ارسال تا از هرگونه تحریف وقایع جلوگیری شود. همچنین مقرر شد قبل از صدور نظر موافقت کارشناسان کارگروه، مجوز چاپ کتاب صادر نشود.

هم اکنون نیز جهت صدور مجوز، تمام آثار توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی کارشناسی می‌شود. ولی از این تاریخ به بعد ممیزی آثار توسط کارشناسان مسلط به موضوعات دفاع مقدس بررسی شده و از نظر دقت ارتقا می‌یابد و از لحاظ زمان سعی می‌شود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران همچون گذشته پاسخ درخواست انتشار اثر را بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار