با حضور جمعی از سران لشگری و مردم ولایت‌مدار قزوین

پیکر والده شهید عباس بابایی تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر بانو فاطمه خوئینی والده مرحومه خلبان شهید عباس بابایی، ظهر امروز با حضور مسئولان لشگری و کشوری و جمعی از مردم ولایت‌مدار قزوین تشییع و در قطعه والدین شهدا این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 18November 2014

پیکر والده شهید عباس بابایی تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر بانو فاطمه خوئینی والده خلبان شهید عباس بابایی، ظهر امروز با حضور سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده نیروی هوایی کشور، دادستان قزوین،  فرماندار البرز، سردارمیرحیدری فرمانده انتظامی، سردار شاهرخی فرمانده سپاه و امیر شهری فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین تشییع شد.

در این مراسم مسئولان استان و جمعی از مردم ولایتمدار قزوین نیز حضور داشتند و نماز ظهر و عصر نیز به امامت حجت الاسلام آلهاشم رئیس عقیدتی ارتش جمهوری اسلای ایران اقامه شد و پس از آن پیکر مادر بزرگوار شهید عباس بابایی در قطعه والدین شهدای قزوین به خاک سپرده شد.

در این مراسم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی در بیاناتی از مسئولان کشوری و لشگری، و مردم ولایتمدار قزوین که در پیامهایی درگذشت بانو فاطمه خوئینی را تسلیت گفته و کسانی که در مراسم تدفین این بانو شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

صدیقه حکمت در این مراسم اظهار داشت: گرچه از دست دادن عزیز طاقت فرسا است ولی انسانی که عزیز خود را از دست میدهد باید صبر پیشه کرده و این موضوع را بداند که همه از خاک هستیم و به خاک برمیگردیم.

همسر شهید بابایی از مادر این شهید خواست تا سلام او را به عباس، این دلاور مرد غیور سرزمین ایران برساند و شفیع آنها در درگاه خداوند متعال باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار