در پیامی

امیرگلفام درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت

مادر بزرگوار شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی نه تنها اسوه صبر و استقامت بود بلکه در صحنه روایتگری حادثه عاشورایی دفاع مقدس و تبیین خط مشی فرزند شهیدش برای نسل جوان نمونه‌ای بی بدیل بود به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ - 16November 2014

امیرگلفام درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، در این پیام آمده است: ملتی که معنا و مفهوم "کلُ یومٍ عاشورا و کل ارضٍ کربلا" را با جان خود لمس کرده بود با لبیک به "هل من ناصرٍ ینصرنی" حسین زمان، کربلایی آفرید و حماسهای عاشورایی خلق کرد تا به جهانیان این مفهوم را برساند که این ملت مرگ سرخ را سعادت دنیا و آخرت میداند. فرزندانی این حماسهها را آفریدند که در دامان شیرزنانی دریادل پرورش یافتند. مادرانی که در این حماسه عاشورایی، زینب گونه در طوفان مصائب و تلاطم زندگی قدم نهادند و صبر و استقامت را با روایتگری عجین نموده و دین خود را در این راه عظیم ادا کردند.

گاهگاهی خبری ناگوار به گوش میرسد و یادگاری از یادگاران دوران جهاد از بین این ملت به سوی حضرت حق تعالی پر میکشد. کسانی که ملت با دیدنشان ضمن یادآوری خاطرات شیرین هشت سال دفاع مقدس عزت و سربلندی را از آنان میآموخت.  
 
مادر بزرگوار شهیدسرلشکر خلبان عباس بابایی که نه تنها اسوه صبر و استقامت بود بلکه در صحنه روایتگری حادثه عاشورایی دفاع مقدس و تبیین خط مشی فرزند شهیدش برای نسل جوان نمونهای بی بدیل بود به فرزند شهیدش پیوست.
 
این سازمان در گذشت آن مرحومه را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده محترم بابایی و تمامی همرزمان و همسنگران تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و برای آن مرحومه علوّ درجات مسئلت مینماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار