سردار سلیمانی خبر داد؛

برگزاری «راهیان نور جهادی» در ۲۰ نقطه از خوزستان

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه از برگزاری «راهیان نور جهادی» در ۲۰ نقطه استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ - 04April 2019

برگزاری «راهیان نور جهادی» در ۲۰ نقطه از خوزستانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از تسنیم، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه با بیان اینکه راهیان نور در پنج استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: روند نسبت به سال گذشته بهبود یافته و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره راهیان نور مبنای کار بوده است.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام گرفته است که با تقویت کمّی و کیفی راهیان نور کار‌های جدید و نو متناسب با نیاز‌های زائران راهیان نور در دستور کار و اجرا قرار گرفته شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه بیان کرد: یک وجه قابل توجهی امسال حرکت خوب «راهیان نور جهادی» است که اردویی تلفیقی ترکیبی بوده که نزدیک به ۲۰ نقطه با هماهنگی مسئولان محلی شناسایی شده و زائرینی که به زیارت یادمان‌های شهدا می‌آیند طی اردو‌های جهادی به مردم استان خوزستان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی به حضور چشمگیر زائران راهیان نور با خودرو‌های شخصی و افزایش ۱۰ درصدی حضور این دسته از زائران اشاره کرد و گفت که خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه زیست و اسکان زائران وجود نداشته است.

سردار سلیمانی گفت که امسال از نظر کمی و کیفی شاهد رشد و تعالی در راهیان نور هستیم و این هماهنگی، همدلی، وحدت و هم‌افزایی که بین مردم و زائران وجود دارد، تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس بوده که همه با هم در یک نگاه در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار