آیت الله علوی گرگانی در دیدار سردار نقدی:

اجرای امر به معروف و نهی از منکر راه احیای جامعه است/ برخی مسئولین به اسم آزادی حرف‌های نیش‌دار می‌زنند

مرجع تقلید شیعیان گفت: راه احیای جامعه، امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین کسانی که می‌توانند این فریضه را اجرا و پیدا کنند، بسیجیان هستند اگرچه این بار سنگین است اما از عهده بسیج بر می‌آید.
کد خبر: ۳۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ - 15November 2014

اجرای امر به معروف و نهی از منکر راه احیای جامعه است/ برخی مسئولین به اسم آزادی حرف‌های نیش‌دار می‌زنند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و جمع محدودی از مسئولان بسیج به مناسبت هفته بسیج با وی ضمن تشکر از گزارش عملکرد بسیج گفت: گاهی اوقات گزارشهایی بیان میشود که وقتی بررسی میکنیم، درصد موفقیتها کمتر از عمل واقعی است.

وی با موفق دانستن گزارش بسیج، افزود: آنچه از بسیج از بدو تشکیل تاکنون دیدهام آن است که بسیج در گفتار و رفتار موفق بوده است.

این مرجع تقلید در ادامه به تعریف بسیج اشاره کرد و بیان داشت: همانگونه که از عنوان بسیج پیداست، بسیج در تمام طبقات و موضوعات جامعه فعال و موفق بوده و بسیج بسان خون در جامعه است که اگر حرکت داشته و زنده باشد، تمام جامعه نیز حیات دارد.

آیت الله العظمی علوی گرگانی با طرح این سوال که برای حیات بسیج باید چه برنامهای داشته باشیم، اظهار داشت: راه احیای جامعه، امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین کسانی که میتوانند این فریضه را اجرا و پیدا کنند بسیجیان هستند، اگرچه این بار سنگین است اما از عهده بسیج بر میآید.

وی امر به معروف را موجب تقویت روح ولایت دانست و افزود: در صورتی که جامعه روشن و بصیر شود در این صورت منتظر اجرای اوامر ولی فقیه هستند، لذا باید جامعه را با مسائل دینی آگاه کرد.

این مرجع تقلید در پایان با اشاره به اهمیت توجه به مردم توسط مسئولان بیان کرد: گاهی برخی مسئولین به اسم آزادی حرفهای نیش داری میزنند حال آن که آزادی مردم در عمل به آموزههای دینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها