نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۳)/ رزمندگانی که به «کویت» رفتند

پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در نامه خود آورده است: «بدانید که جبهه به دست اولاً خداوند متعال ثانیاً برادران و خواهران پشت جبهه می‌باشد؛ تا می‌توانید برای امام و مسئولین و رزمندگان دعا کنید».
کد خبر: ۳۳۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 01March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در تاریخ یکم تیر ۱۳۳۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۳)/ برای امام و مسئولین و رزمندگان دعا کنید

تصاویر نامه پاسدار شهید «مهدی محمدباقری»

نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۳)/ برای امام و مسئولین و رزمندگان دعا کنید

نامه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۳)/ برای امام و مسئولین و رزمندگان دعا کنید

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی
سلام بر پیامبران اسلام بر شهیدان اسلام از حضرت آدم تا انقلاب اسلامی ایران، سلام بر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و درود بر خانواده حزب‌الله و مرگ و ننگ بر کفار و منافقان از خدا بی‌خبر که عاقبت جایگاه ابدی آنان در آتش سرخ جهنم می‌باشد و سلام بر خانواده عزیزم و مهران و سلام بر پدر و مادر گرامیم.

بعد از سلام، سلامتی شما را از خداوند تبارک و تعالی خواستارم و امیدوارم زیر پرچم لا إله إلّا اللّه زندگی نمایید و سلامت همه شما را از خداوند خواستارم، در این نامه می‌خواهم آمدن خود را به جبهه حق علیه باطل بگویم. البته چندان مهم نیست جهت اطلاع حضورتان می‌نویسم.

در تهران بعد از اتمام کار در رابطه با منافقین من به پایگاه تهران انتقال پیدا کردم و بعد از مدتی که کوتاه هم بود دیدیم که آن جا کار نیست تصمیم گرفتم از تهران برویم برای ما دو جا بود یکی منطقه ۷ (باختران) دیگری جبهه، تا این شد که خدا قسمت نمود تا به جبهه بیاییم این شد به جبهه آمدیم و اینجا می‌خواهنددر پشت جبهه ما را نگهدارند که ما خودمان دوست نداریم.

از اسلام آباد به دهلران آمدیم و اینجا چند روزی است حدود ۵ روز است که یک اتاق ۶ در ۳ در اختیارمان گذاشتند که بیکار هستیم و هنوز وضعمان معلوم نشده ان‌شاءالله تا چند روز آینده وضع‌مان روشن خواهد شد هنوز ما را به جبهه که بچه‌ها مستقر هستند در خط اول نبردند.
از اینجا تا خط اول حدود ۴ الی ۵ ساعت راه می‌باشد و از نظر آب و هوا اینجا خیلی خوب است. لباس گرم اینجا کمتر استفاده می‌شود.

اینجا به قول بعضی بچه‌ها برایمان کویت است و بهترین فرصت برای مطالعه و عبادت می‌باشد از این جهت است که از شما می‌خواهم که برای من هیچ گونه نگرانی و ناراحتی نداشته باشید و بدانید که جان انسان‌ها و حیوانات و هستی موجودات به دست خداست و تا خدا نخواهد یک برگ درخت نخواهد ریخت و بدانید که جبهه بدست اول خدا دوم برادران و خواهران پشت جبهه می‌باشد تا می‌توانید برای امام و مسئولین و رزمندگان دعا کنید.»

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار