فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای مقابله با جنگ نرم است

فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار سپاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در راستای رسالت خطیر فرهنگی جامعه و به مثابه مقابله با جنگ نرم است.
کد خبر: ۳۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸ - 13November 2014

فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار سردار بوعلی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر تشییع و تدفین 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس گفت: کار سپاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در راستای رسالت خطیر فرهنگی جامعه و به مثابه مقابله با جنگ نرم است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سپاه را در تمامی کارهای فرهنگ دفاع مقدس به عنوان بازوی محکم برای بنیاد در استان قلمداد کرد و گفت در تمامی عرصههایی که در راستای رسالت خطیر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس باشد پای کار خواهیم بود.

در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی سرهنگ پاسدار امرالله درفشی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به فرمانده سپاه فتح اهداء شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها