عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی:

دنیا بداند پایه‌های نظام اسلامی ایران با خون شهدا مستحکم‌تر می‌شود

«سید حمید رضا کاظمی» گفت: دنیا بداند پایه‌های نظام اسلامی ایران با خون شهدا مستحکم‌تر می‌شود و به حول قوه الهی انتقام خون شهدای گرانقدرمان گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 16February 2019

دنیا بداند پایه های نظام اسلامی ایران با خون شهدا مستحکم تر می شودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سیدحمیدرضا کاظمی» نماینده مردم پلدختر و  عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی، امروز (شنبه 27 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: وحدت، انسجام، ایمان و اتحاد ملت ایران در روز ۲۲ بهمن خاری در چشمان استکبار جهانی شد که تحملش برای دشمنان پست مایه این مرز و بوم سخت و هولناک بود.

وی افزود: عده ای غافل که الحق زباله های تاریخ ایران به شمار می آیند دست به جنایت عظیم زده و به نامردانه‌ترین روش ممکن جمعی از پاسداران نظام مقدس را به شهادت رسانده و ملت ایران را داغدار این عزیزان کردند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس اظهار داشت: دشمن پست و زبون نظام مقدس و انقلابی ایران اسلامی آنقدر احمق و جاهل است که نمی داند شهادت مایه افتخار و عزت پاسداران رشید و سرافراز ایران اسلامی است.

کاظمی تصریح کرد: دنیا بداند استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار هرگز موفق نخواهند شد با اینگونه اقدامات وحشیانه ملت ایران را از آرمان های مقدس خود منصرف ساخته و مطمئن باشند پایه های نظام اسلامی ایران با خون شهدا مستحکم تر می شود و به حول قوه الهی انتقام خون شهدای گرانقدرمان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار