مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

رفتار روحانیون باید نشانگر معارف الهی باشد/ نقش مهم همسران روحانیون در پیشبرد فعالیت آن‌ها

حجت‌الاسلام «احمد حاتمیان» با اشاره به فعالیت‌های روحانیون، گفت: در کار‌های ما نماد ایمان و باور‌های ما وجود دارد و چون اعتقادات و باور‌ها و نگرش‌هایی مبتنی بر اهل بیت (ع) داریم، باید رفتارمان در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی نشان‌گر معارف الهی و شناخت نورانی باشد که از مکتب اهل بیت (ع) گرفته‌ایم.
کد خبر: ۳۲۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 17December 2018

رفتار روحانیون باید نشانگر معارف الهی باشد/ نقش مهم همسران روحانیون در پیشبرد فعالیت آن‌هابه گزارش دفاع پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «احمد حاتمیان» مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، امروز (دوشنبه) در همایش علما و روحانیون استان کردستان که در مجتمع فرهنگی «نور» سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آن‌چه که برای ما ارزش تلقی می‌شود این است که در میدان مبازه با دشمن با استمرار راه شهیدان، زنان و مردان و جوانان گام برداریم و با امید به جوانان، با اعتقاد راسخ به باری تعالی و با پایمردی و بردباری مقاومت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند همان‌طور که در پشت جبهه یک نفر اسلحه به‌دست می‌گرفت ۱۶ نفر باید او را پشتیبانی می‌کردند تا یک مجاهد در میدان بجنگد، در میدان مبارزه تبلیغی نیز چنین است و باید بانوان و خانواده‌های روحانیون آن‌ها را یاری کنند.

وی با اشاره به نقش مهم همسران روحانیون در پیشبرد فعالیت آن‌ها، بیان کرد: قطعا بردباری خانواده‌ها و همسران روحانیون، مایه آرامش و استقامت آن‌ها خواهد بود.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در کار‌های ما نماد ایمان و باور‌های ما وجود دارد و چون اعتقادات و باور‌ها و نگرش‌هایی مبتنی بر اهل بیت (ع) داریم، باید رفتارمان در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی نشان‌گر معارف الهی و شناخت نورانی باشد که از مکتب اهل بیت (ع) گرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام حاتمیان عنوان کرد: خانواده‌های روحانیون باید الگوی جامعه باشند تا دیگران نیز بتوانند از آن‌ها الگو بگیرند.

روحانیون و خانواده‌های آن‌ها باید عامل ترویج معروف در جامعه باشند

همچنین در این مراسم، آیت‌الله «سید محمد حسینی شاهرودی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز اظهار داشت: روحانیون و خانواده‌های آن‌ها باید توجه داشته باشند که عامل ترویج معروف در جامعه باشند و رفتارهای آن‌ها الگوی جامعه قرار گیرد.

وی افزود: ارزش هر فرد نزد خداوند متعال براساس تقوای اوست و هر کس تقوای بیشتری داشته باشد، نزد خداوند متعال از احترام بیشتری برخوردار است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: انسان باتقوا کار‌های خدایی انجام می‌دهد و معیار عملش در هر کاری خداوند و کسب خشنودی وی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: انسان نزد خداوند دارای عظمت است و باید گرامی بودن خود را نزد خداوند با انجام کار‌های نیک و خداپسندانه به اثبات برساند.

وی با بیان این‌که باید مجاهدت کرد و با کار جهادی موجب کسب رضای خداوند شد، بیان کرد: باید مراقب بود که در مسیر خطا قرار نگیریم و راهی را که احساس می‌کنیم دارای شبهه است را نرویم تا در مسیر درست همواره حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها