امیر برخور در جمع خبرنگاران:

پاسخ صهیونیست‌ها را در میدان عمل خواهیم داد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: با تأسی از مقام معظم رهبری به دشمن می‌گوییم که اهل حرف نیستیم و در میدان عمل پاسخ آن‌ها را خواهیم داد.
کد خبر: ۳۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ - 26October 2014

پاسخ صهیونیست‌ها را در میدان عمل خواهیم داد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علیرضا برخور» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی هوایی کشور از سال 89 این فرهنگ زیبا را در تمامی پایگاههای ستاد این نیرو در تهران اجرا کرده است تا این پایگاهها به مقبره شهدا مزیّن باشد.

وی با بیان اینکه اینگونه برنامهها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از روزمرگی پرسنل انجام میشود، افزود: از آنجا که عزت و سربلندی امروز کشور ما بهواسطه جانفشانی شهدا ایجاد شده است، باید همه دستگاهها در راستای احیای یاد و خاطره این عزیزان اهتمام بورزند.

امیر برخور ادامه داد: یکی از این دو شهید 20 سال پیش و دیگری 23 سال پیش در مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهادت رسیدند و حضور در اینگونه مراسم زمینهای است برای آنکه آنها را الگوی خود قرار داده و راه آنها را ادامه دهیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در خصوص برنامه بعدی این نیرو گفت: مقرر شده که پادگان شهید لشکری مهرآباد در آیندهای نزدیک میزبان شهدای گمنام باشد.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر تهدیدات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: با تأسی از مقام معظم رهبری به دشمن میگوییم که اهل حرف نیستیم و در میدان عمل پاسخ آنها را خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار