با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم و امیر شاه‌صفی؛

پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد نهاجا تشییع و خاکسپاری شد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس، صبح امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نهاجا در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ - 26October 2014

پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد نهاجا تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم تشییع این شهدای گرانقدر از ساعت هفت صبح امروز با قرائت زیارت عاشورا و مرثیهخوانی در جوار مقبره شهید تازه احراز هویت شده (سعید علی مددی) آغاز شد.

بر اساس این گزارش، پس از اقامه عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیکر این شهیدان از مرکز فرماندهی آموزشگاههای شهید خضرایی (شهرک انقلاب) به سمت ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش واقع در خیابان پیروزی تشییع شد.

در این مراسم که همزمان با اولین روز ماه محرم برگزار شده است، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری مردم شریف و انقلابی حضور یافتند.

همچنین فریضه نماز میت به امامت حجتالاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر پیکر این دو شهید والامقام اقامه شد.

یادآور میشود، امیر سرتیپ «حسن شاهصفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ «خلبان علیرضا برخور» جانشین نهاجا و امیر «عزیز نصیرزاده» معاون هماهنگکننده نیروی هوایی ارتش از حاضران در این مراسم بودند.

قرار است حجتالاسلام والمسلمین ابوترابیفرد نایبرئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم به ایراد سخن بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار