آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی‌کنی نماد استقامت در جبهه‌های گوناگون بود

نمایند ولی فقیه در استان مرکزی آیت‌آلله مهدوی کنی را نماد استقامت و ایستادگی در جبهه‌های مختلف خواند و گفت: ایشان مصداق بارز عاش سعیدا و مات سعیدا است.
کد خبر: ۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 23October 2014

آیت‌الله مهدوی‌کنی نماد استقامت در جبهه‌های گوناگون بود

به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله قربانعلی درینجفآبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیتالله مهدویکنی رئیس مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع خبرنگاران استقامت را از ویژگیهای شخصیتی آن مرحوم خواند و با اشاره به آیه قرآن که بشارت به مومنان بابت استقامت و ایستادگیشان میدهد، گفت: آیتالله مهدویکنی در جبهههای مختلف از خود مقاومت نشان داد و از مصادیق آیه قرآن است.
 
وی با یادآوری جزای خیر وعده داده شده از سوی خداوند در قرآن به استقامت کنندگان اظهار کرد: آیتالله مهدویکنی نماد مقاومت در شکنجههای رژیم ستمشاهی بود. ایشان را شلاق میزدند و ایشان سوره والعصر را قرائت میکرد و این نشاندهنده فارغ شدن از وابستگیهای دنیوی است.
 
آیتالله درینجفآبادی گفت: امشب آیتالله مهدویکنی مقارن با شب جمعه به خاک سپرده خواهد شد و قطعا همان ملائکهای که در شکنجهها به یاری ایشان آمدند در قبر نیز به یاری ایشان خواهند آمد.
 
وی دفن رئیس فقید مجلس خبرگان را در کنار علمای ربانی از جمله آیتالله خوشوقت، آقامجتبی تهرانی، آیتالله حقشناس و از همه بالاتر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مثابه شمعی در کنار دیگر شمعها خواند و افزود: ایشان مصداق عاش سعیدا و مات سعیدا است و انشاءالله خداوند ایشان را به سعدا محشور کند زیرا زندگی و مرگ ایشان هر دو برای ما الگو و راه را به ما نشان میدهد.
 
نماینده ولی فقیه در اراک در استان مرکزی بیان کرد: مردان بزرگ هنگام وفات خود خندان و مردم گریان هستند.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار