نوباوه در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد:

آیت الله مهدوی کنی نقش کلیدی در سازماندهی نظام و انقلاب ایفاء کرد

نماینده مردم تهران گفت: آیت الله مهدوی کنی در واقع یکی از استوانه های انقلاب اسلامی بود که از اولین روزها و حتی قبل از انقلاب اسلامی همواره نقش بسیار کلیدی را در سازماندهی این انقلاب برعهده داشتند.
کد خبر: ۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ - 21October 2014

آیت الله مهدوی کنی نقش کلیدی در سازماندهی نظام و انقلاب ایفاء کرد

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس در رابطه با شخصیت آیت الله مهدوی کنی، گفت: آیت الله مهدوی کنی در واقع یکی از استوانه های انقلاب اسلامی بشمار می رفت که از اولین روزها و حتی قبل از انقلاب اسلامی همواره نقش بسیار کلیدی را در سازماندهی این انقلاب برعهده داشت.

وی در ادامه افزود: آیت الله مهدوی کنی از ویژگی شاخصی برخوردار بود که ایشان را از سایر مسئولان نظام و کشور متمایز می کرد و این ویژگی بارز ساختن نیروهای انقلابی در دانشگاه امام صادق (ع) بود.

 نماینده مردم تهران بیان داشت: آیت الله مهدوی کنی در نیروسازی برای آینده نظام اقدامات بسیار مهمی را انجام داد و با تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) توانست نه تنها برای ایران بلکه برای تمام دنیا نیروهای سازنده و انقلابی تربیت کند .

نوباوه گفت: آیت الله مهدوی کنی با تاسیس دانشگاه امام صادق (ع)  نیروهای برجسته ای را تربیت کرد که نه تنها این نیروها اکنون در داخل کشور فعالیت دارند بلکه در خارج از کشور نیز در جهت ارتقای و ترویج اسلام فعالیت می کنند و می توان دانشگاه امام صادق (ع) را زیرساخت ایدولوژی دانشگاه های کشور برشمرد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات با تاکید بر این که آیت الله مهدوی کنی فکر باز و فراغی را نسبت به دیگر مبارزان در زمان انقلاب و بعد از آن داشت، گفت: زمانی که آیت الله مهدوی کنی سمت نخست وزیری را بر عهده داشتند من خبرنگار بودم و بسیار با ایشان ارتباط داشتم و ایشان در شکل گیری شورای انقلاب، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نقش کلیدی و اساسی داشته بود و امروز من فکر می کنم نظام اسلامی در عین حالی که متاثر از دست دادن این عالم ربانی است اما باید مفتخر باشیم به وجود داشتن چنین شخصیت های که این چنین خدمات شایانی برای کشور انجام دادهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار