رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 71 سارق حرفه ای در تهران/ کشف چهار کیلو شیشه از یک متهم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 71سارق حرفه ای در تهران طی یک عملیات کسترده در بامداد امروز خبر داد و گفت: طی این عملیات از یکی از متهمان 4 کیلو شیشه کشف شد.
کد خبر: ۳۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴ - 19October 2014

دستگیری 71 سارق حرفه ای در تهران/ کشف چهار کیلو شیشه از یک متهم

به گزارش خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس "، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درراستای ماموریت هایی که درقرارگاه های سرقت تهران بزرگ وجود دارد جرایمی را هدف گذاری کرده ایم که از جمله آن می توان به سرقت منزل، زورگیری و کیف قاپی اشاره کرد.

سرهنگ محمدیان با بیان اینکه همکاران ما در هفته ناجا ماموریت هایشان با تاخیر مواجه شد، اذعان داشت: به همین دلیل عملیات هایی را برنامه ریزی کرده ایم که یکی از آنها عملیاتی بود که ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز توسط صد نفر از ماموران شکل گرفت.

محمدیان ادامه داد: در طی این عملیات 71 سارق حرفه ای با سابقه کیفری دستگیر شدند که اموال سرقتی مکشوفه ازآنان 15 دستگاه موتورسیکلت، 18 اتومبیل، کیف، لب تاب و در حدود 4 کیلوگرم شیشه بوده است.

وی گفت: پس از شناسایی منزل یکی از سارقان متوجه شدیم که یکی از افراد خانواده کیفی را به خارج از ساختمان انداخت که پس از تحقیقات به عمل آمده متوجه شدیم 4 کیلو شیشه در آن بوده است.

رییس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه 70 نفر از سارقین در 70 عملیات مختلف دستگیر شدند اذعان داشت: در طی این عملیات ها 7 باند مجزا که سارقین منزل خودروی آنها با هم مرتبط بودند، دستگیر شده ضمن اینکه یکی از سارقان نیز به جرم قتل همدست خود بازداشت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار