مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-34/

14 مرداد؛ ادامه رقابت تیم ایران در «بیاتلون» تانک

تیم ایران در رشته «بیاتلون» تانک چهاردهم مرداد (پنجم آگوست) رقابت‌های خود را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۳۰۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 03August 2018

چهاردهم مرداد؛ ادامه رقابت تیم ایران در «بیاتلون» تانکبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در رشته «بیاتلون» تانک، از سری مسابقات نظامی 2018 ارتش‌های جهان است که در منطقه «آلابینو» مسکو برگزار می‌شود، تیم‌هایی از کشور‌های آذربایجان، آنگولا، ارمنستان، بلاروس، ونزوئلا، ویتنام، زیمبابوه، ایران، هند، چین، قزاقستان، کویت، قرقیزستان، لائوس، میانمار، مغولستان، نیکاراگوئه، روسیه، سوریه، صربستان، تاجیکستان، اوگاندا و آفریقای جنوبی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این مسابقات که شنبه ششم مرداد آغاز شده امروز دوازدهم مرداد نیز ادامه می‌یابد که در این روز تیم‌هایی از کشور‌های آنگولا، مغولستان، ونزوئلا ولائوس در دور دوازدهم، قزاقستان، کویت و چین در دور سیزدهم و آذربایجان، زیمباوه و آفریقای جنوبی هم در دور چهاردهم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم کشورمان نیز یکشنبه چهاردهم مرداد در دور هفدهم این رشته از مسابقات نظامی ۲۰۱۸ ارتش‌های جهان که با کشور‌های صربستان و روسیه هم گروه است، رقابت‌های خود را ادامه می‌دهد.

مهمترین اصل در این مسابقات، مهارت راندن تانک و توانایی زدن هدف در کوتاه‌ترین زمان و با حداکثر دقت است؛ در مسیر ۱۵ کیلومتری تعیین شده برای مسابقه، تیم‌ها باید از آب، موانع، پل و دیوار عبور کنند و در بخش سرعت و سبقت نیز می‌توانند با حداکثر سرعت حرکت کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار