مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:

حرف‌های نابه‌خردانه «ترامپ» و «نتانیاهو» نشانه ذلت آنان مقابل نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علیزاده»با بیان این‌که حرف‌های نابه‌خردانه «ترامپ» و «نتانیاهو» نشانه ذلت و خواری آنان مقابل نظام اسلامی است، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اهداف دشمن را به یأس تبدیل کرد.
کد خبر: ۲۹۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 08June 2018

حرف‌های نابخردانه ترامپ و نتانیاهو نشانه ذلت آنان مقابل نظام اسلامی است/ حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس دشمن را مأیوس کردبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علیزاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر «سمنان»، اظهار داشت: امروز مؤمنان روزه‌دار با شرکت گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از مظلومان فلسطینی، اهداف دشمنان انقلاب، اسلام و جمهوری اسلامی را به یأس تبدیل کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: رهبری شجاعانه، قاطع و روشن نقشه راه را برای ما مشخص کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور افزود: امروز دشمن از بیرون کشور هیچ کاری از پیش نمی‌برند و آنان دل‌خوش به اوضاع داخل کشورند و قصد دارند با ناکارآمد نشان دادن اتحاد و هماهنگی بین مردم و مسئولان، در تضعیف این نظام اقدام کنند؛ اما زهی خیال باطل.

حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد: نسخه‌ای که رهبر معظم انقلاب برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیچیدند، آمده است تا نشان دهد شور عاشورایی این ملت پابرجا است و حفظ وحدت بین مردم و مسئولان حاکم است و هیچ گزندی نمی‌تواند از سوی دشمن انقلاب اسلامی و نظام را تهدید کند.

وی با بیان این‌که اخیراً «ترامپ» و «نتانیاهو» بیانات نابخردانه‌ای داشتند که تحریم‌های جدیدی علیه انقلاب اسلامی به راه خواهند انداخت، تصریح کرد: این مهم نشان‌دهنده ذلت و خواری آنان مقابل اقتدار و استقلال نظام اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور تأکید کرد: تیر‌های دشمنان در جنگ‌های نیابتی و اهداف واهی آنان به سنگ خورده است.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که متأسفانه برخی داخل کشور با همدست بودن با دشمنان خارجی، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، بیان کرد: تا زمانی که این ملت بابصیرت نسبت به شناسایی دشمن درون اقدام و مقابل آنان ایستادگی کنند و تا زمانی که در صیانت از خون شهدا و آرمان‌های ولایت اقدام شود، هیچ آسیبی به این نظام وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار