ظریف در دیدار با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه:

مبارزه با تروریسم امروزه به اولویت بین المللی تبدیل شده است

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نماینده جدید دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه گفت: مبارزه با تروریسم که ایران از ابتدا بر اولویت آن تاکید داشت، امروز به اولویت جامعه بین المللی تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴ - 24September 2014

مبارزه با تروریسم امروزه به اولویت بین المللی تبدیل شده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در دیدار با دمیستورا نماینده جدید دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه ضمن استقبال از آغاز به کار دمیستورا گفت: مبارزه با تروریسم که جمهورى اسلامى ایران از ابتدا بر اولویت آن تاکید داشت، امروز به اولویت جامعه بین المللى تبدیل شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که براى دستیابى به یک مصالحه فراگیر در سوریه باید با تمامى طرفها به رایزنی پرداخت، افزود: بر همین اساس در سفر اول خود به سوریه با بشار اسد و مسئولین دولتى از یک سو و با مخالفین میانه رو و جامعه مدنى از سوى دیگر ملاقات و گفتگو کردم.

ظریف با اشاره به سفرهاى آتى خود به کشورهاى منطقه، یاد آور شد: این سفرها براى رایزنی و درک بهتر نظرات کشورها از جمله ایران در باره عناصر اصلى دستیابى به مصالحه سیاسى فراگیر صورت مى گیرد.

همچنین وزیر امورخارجه کشورمان  امروز با وزرای خارجه ارمنستان و بولیوی نیز دیدار و در باره آخرین تحولات منطقه، روند مذاکرات هسته ای و راههای توسعه مناسبات فیمابین به گفتگو و رایزنی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار