رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید خبر داد:

برگزاری کنگره شهدای رسانه و جشنواره وبلاگ‌نویسان حوزه ایثار و شهادت

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید از برگزاری کنگره شهدای رسانه و جشنواره وبلاگ نویسان حوزه ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ - 23September 2014

برگزاری کنگره شهدای رسانه و جشنواره وبلاگ‌نویسان حوزه ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمد اسفندیاری، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری سه کنگره در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین آنها کنگره روز بزرگداشت شهدا است که با همکاری تعدادی از دستگاههای متولی برگزار میشود و ریاست این ستاد بر عهده سردار انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیری آن بر عهده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید وامور ایثارگران است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید با اشاره به ابراز رضایت حجت الاسلام شهیدی از نخستین همایش تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت خاطر نشان کرد: این همایش هر سال برگزار خواهد شد و پایش رسانه ها برای دومین همایش تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت نیز هم اکنون آغاز شده است.

وی همچنین کنگره شهدای رسانه و خبر و نیز جشنواره وبلاگ نویسان حوزه ایثار و شهادت را از دیگر برنامه های بنیاد شهید در سال جاری معرفی کرد که زمان و محل برگزاری آن متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار