سفر پوتین به ترکیه برای دیدار با اردوغان و حسن روحانی

رئیس جمهوری روسیه فردا برای شرکت در ۲ نشست شورای همکاری‌های ۲ جانبه «روسیه و ترکیه» و نشست سه‌جانبه روسای جمهوری «روسیه، ترکیه و ایران» در مورد سوریه عازم آنکارا خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 02April 2018

سفر پوتین به ترکیه برای دیدار با اردوغان و حسن روحانیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، به نقل از سایت خبری «راس بالت»، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه 3 و 4 آوریل (14 و 15 فروردین) به آنکارا سفر خواهد کرد.

در جریان این سفر، نشست شورای همکاری‌های 2 جانبه «روسیه و ترکیه» در بالاترین سطح تشکیل شده و هم‌چنین این‌ نشست سران سه جانبه «روسیه، ترکیه و ایران» در خصوص مسائل سوریه برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری ترکیه، مقامات آنکارا فردا (سه‌شنبه) در انتظار رئیس جمهوری روسیه هستند.

هفتمین نشست شورای همکاری‌های 2 جانبه «روسیه و ترکیه» در بالاترین سطح در تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین) به ریاست «ولادیمیر پوتین» و «رجب طیب اردوغان» برگزار می‌شود؛ در جریان این نشست طیف گسترده‌ای از مسائل مربوط به روابط 2 جانبه و هم‌چنین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر این نشست سه‌جانبه روسای جمهور به‌منظور بررسی روند اوضاع در سوریه طبق توافق طرفین در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) در آنکارا برگزار خواهد شد.

طبق این اطلاعات، برنامه‌ریزی شده است تا اردوغان دیدار 2 جانبه جداگانه‌ای نیز با حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان داشته باشد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار