سرلشکر ایزدی:

ایران اسلامی وضعیتی استوار و پابرجا در منطقه دارد

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال ایجاد توطئه‌های جدید بوده، اما ما نیز امروز در یک وضعیت استوار و پا برجا در منطقه قرار گرفته‌ایم و انقلاب ما روز به روز در مسیر پیشرفت و حرکت است.
کد خبر: ۲۸۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ - 22February 2018

ایران اسلامی وضعیتی استوار و پابرجا در منطقه داردبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرلشکر «مصطفی ایزدی» یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» ضمن گرامیداشت خاطره همه شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، این شهید والامقام را  یک مجاهد در راه عدالت و مسیر انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: مسیر و راه رزمندگان و شهدای ما به حتم مسیر ولایت و امامت است.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی، سلوک و رفتار شهید «قهاری» می‌تواند الگویی برای همه ما باشد اضافه کرد: امروز باید رهپو و ادامه دهنده راه آنانی باشیم که دارای نفس مطمئنه هستند و به فرموده امام خمینی (ره) «این انقلاب، انقلاب ارزش‌ها است».

سرلشکر ایزدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بدون شک انقلابی جهادی بوده و هرکس بتواند رهپوی سردار شهید «حسین همدانی» و همچنین «سعید قهاری‌سعید» باشد، این مهم نیز خود جهاد است.

وی بیان داشت: این انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که انسان‌ها را در صحنه‌های مختلف می‌سازد و ما باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده راه و مسیر زندگی شهدای گران قدر باشیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس مردم همدان را مردمانی انقلابی و همیشه در صحنه دانست و افزود: شهید «قهاری‌سعید» همراه با هم‌رزمان خود در منطقه کردستان بسیار الهی و ارزشی عمل کردند و به حق از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به هشت هزار شهید گلگون کفن استان در دفاع مقدس گفت: امروز باید زندگی فردی چون شهید سرافراز «علی خوش‌لفظ» و کارنامه درخشان این شهید گران سنگ به همه دنیا نشان داده شده و معرفی شود.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال ایجاد توطئه‌های جدید بوده است اما ما نیز امروز در یک وضعیت استوار و پا برجا در منطقه قرار گرفته‌ایم و انقلاب ما روز به روز در مسیر پیشرفت و حرکت خواهد بود.

ایزدی در ادامه با بیان خاطراتی از شهید قهاری سعید اضافه کرد: امنیتی که امروز در منطقه غرب و کردستان وجود دارد به حتم حاصل تلاش‌ های سربازان، پاسداران و ارتشیان این انقلاب بوده و این شجاعت و وحدت رزمندگان ما همواره کارساز است.

این فرمانده دفاع مقدس در پایان با اشاره به اینکه شهید «قهاری» هم در جهاد اکبر و هم در جهاد اصغر تلاش‌های بسیاری از خود داشت ادامه داد: اجر جهاد در راه خدا بدون شک شهادت است و کسی که تلاش کند می‌تواند به این مرحله عظیم برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار