استاندار مازندران خبر داد؛

افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در دهه فجر

استاندار مازندران گفت: فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ - 31January 2018

افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در نشست خبری که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، به شعار «در بهار آزادی جای شهدا خالی» اشاره کرد و اظهار داشت: پیام این شعار یادآوری میثاق با شهدای انقلاب در ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای ظلم و زور است، عنوان کرد: خط انقلاب اسلامی و خط آمریکا هیچ وقت قابل جمع شدن نیست.

اسلامی اضافه کرد: خط آمریکا برای هیچ ملتی استقلال رأی و تصمیم‌گیری قائل نیست و در دوران انقلاب و پس از آن از مشی مستکبرانه و سرکوب گرانه خود خارج نشده و تغییر موضع ندادند.

استاندار مازندران ضمن برشمردن برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر، عنوان كرد: همزمان با گرامی‌داشت سی‌و‌نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 794 پروژه با اعتباری بیش از 801 میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه از این تعداد پروژه 164 مورد مربوط به دهیاری‌ها، 122 پروژه حوزه اداره كل بهزیستی، 98 مورد شركت توزیع برق مازندران و غرب استان هستند، تصریح کرد: همچنین 97 پروژه  از آن اداره كل راه و شهرسازی، 74 پروژه مربوط به جهاد كشاورزی مازندران، 70 پروژه مربوط به علوم پزشكی، 46 مورد در حوزه شهرداری‌ها، 23 پروژه در حوزه بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، 16 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهری، 15 مورد نیز در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 12 مورد مربوط به نوسازی و تجهیز مدارس، 10 مورد مربوط به صنعت، معدن و تجارت، 9 پروژه در حوزه شركت گاز، 7 مورد آب منطقه ای، 6 مورد آب و فاضلاب روستایی و 6 مورد اداره كل راهداری، راه آهن، تامین اجتماعی و برق منطقه ای هر كدام 5 مورد و  بقیه پروژه ها مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است.

استاندار مازندران از مجموع پروژه‌هایی كه در دهه فجر امسال افتتاح می شود، 39 پروژه را که با اعتباری بالغ بر 394 میلیارد تومان در حوزه طرح‌های تولیدی و اشتغالزا صورت گرفت، برای 1770 نفر و 755 پروژه با اعتباری بالغ بر 407 میلیارد تومان در حوزه طرحها و پروژه های عمران شهری و روستایی عنوان کرد.

اسلامی ادامه داد: همچنین كلنگ 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 118 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در استان به زمین زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران از جمله پروژه های مهم و ارزشمند این ایام است، متذکر شد: این پروژه با حضور رئیس جمهور و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از طریق ویدئو کنفرانس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار