معاون استاندار مازندران خبر داد؛

تخصیص 14 درصد از منابع ملی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ۵۴ درصد از منابع استانی و ۱۴ درصد از منابع ملی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تخصیص یافت.
کد خبر: ۲۷۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ - 24December 2017

تخصیص 14 درصد منابع ملی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «علی نبیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، در خصوص اعتبارات تخصیصی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: امسال ۱۲.۱ دهم میلیارد تومان از منابع استانی و ملی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تأمین منابع شد.

وی به منابع استانی این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: منابع استانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس ۶.۵ میلیارد تومان است که از این میزان حدود ۳.۵ میلیارد تومان یعنی ۵۴ درصد از کل منابع تخصیص پیدا کرد.

نبیان یادآور شد: برای بالا بردن سرعت انجام کار می‌توانستیم رقمی از این منابع را به‌ صورت ملی کمک بگیریم و این پروژه را به سرانجام برسانیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران به تأمین منابع ملی پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ۵.۶ دهم میلیارد تومان از منابع ملی برای این پروژه تأمین شد که از این میزان حدود ۱۴ درصد تخصیص پیدا کرد.

وی به بازدید استاندار مازندران از روند اجرای این پروژه اشاره و ابراز امیدواری کرد: با تخصیص منابع ملی و استانی این طرح در تاریخ مقرر شده به انجام برسد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان سخنانش همکاری همه دستگاه‌ها را برای کمک به اتمام این پروژه خواستار شد و خاطرنشان کرد: شهرداری، مدیران و دستگاه‌های اجرایی همچون شرکت گاز، آب و برق برای رفع نیازهای این پروژه مهیا شدند که امیدواریم با تخصیص منابع موردنظر بخشی از بدهی‌های این پروژه پرداخت و این طرح به اتمام خود نزدیک شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار