فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

راه امام و شهدا، پیروزی‌هایی بزرگ‌تر از پیروزی بر داعش را همراه خواهد داشت

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که راه امام خمینی (ره) و شهدا را در پیش بگیریم و از رهبر انقلاب اطاعت کنیم‌، پیروزی‌هایی بزرگ‌تر از پیروزی بر داعش نصیب اسلام خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ - 05December 2017
ما کشور پرقدرتی هستیم

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» امروز (سه‌شنبه) فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم روز «دانشجو» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد، با تبریک هفته «وحدت» و تسلیت به بازماندگان جانباختگان استان در حادثه زلزله اخیر غرب کشور، اظهار داشت: تظاهرات دانشجویان در سال ۱۳۳۲ از مبارزات انقلابی آن‌ها آغاز و به ۱۶ آذرماه و شهادت دانشجویانی ختم شد که در تاریخ کشور ماندگار شدند.

وی افزود: کلمه «دانشجو» در ادبیات و تاریخ کشور ما مصادف با ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، حق‌طلبی، حق‌گویی و مطالبه‌گری است. لذا دانشجو به همین معنا مطالبه‌گر و منتقد آگاه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: انتقادات باید به دور از توهین باشد و نماد دانشجو حق‌طلبی و مطالبه‌گری عدالت و حق از مسئولین، دست اندرکاران، دولت و نظام است.

وی با اشاره به وظایف دانشجویان گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ما هم‌اکنون بر سر پیچ‌های تاریخی از انقلاب ایستاده‌ایم که اگر به درستی گذر کنیم، به لطف خدا با عزت و سربلندی ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: ما کشور پرقدرتی هستیم. در حالی که همه دنیا در تهدید هستند، ما اقتدار امنیتی داریم و یقین بدارید تا زمانی که راه امام خمینی (ره) و شهدا را در پیش بگیریم و از رهبر انقلاب اطاعت کنیم، پیروزی‌هایی بزرگ‌تر از پیروزی بر داعش نصیب اسلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار